jkdress.com, erfaringer?

ORIGINAL: vetlemeg

ORIGINAL: Leilani

Jeg er kjempe fornøyd!
Man merket jo at det ikke var originalkjolen, men for meg var det ikke selve originalkjolen som var viktig, men en kjole som var perfekt for meg. Og det var den absolutt. Eneste problemet var at jeg hadde tatt målene med melkesprengte pupper, og giftet meg etter melken var vekke. Heldigvis var kjolen med sånn korsettaktig overdel og snøring i ryggen, så det gjorde ingen ting, selv om jeg var maaange størrelser mindre i puppa[;)]

Åååh, eg synes nesten den var finere på deg enn på originalbildet eg da for min del men!![:D]
Utrulig fin var den!! For meg betyr det heller INGENTING om eg har ein kopi, er ikkje opptatt av merke, er opptatt av at den skal sjå fin og ordentlig ut, og det gjorde absolutt denne!![:)]
Tusen takk for at du delte bilde!
Tok det lang tid før du fikk den? Kan eg spør kva du betalte?

Nydelig bukett også forresten!![:)]

Tusen takk!
Husker ikke helt hvor lang tid det tok, men mener at det ikke tok spesielt mer enn to-tre uker fra betalingen til den ble levert på døra.
Betalte 169 dollar for kjolen, og så kjøpte jeg et poofy underskjørt og for å holde den litt mer ut også. Tror jeg betalte rundt 2000 til sammen, muligens litt mindre. Til sammenligning betalte jeg rundt 3000 for buketten [8D]

Må forresten legge til at de sender kjolen i en veldig liten eske, slik at den blir noe krøllete når den kommer fram. Derfor burde du kjøpe den i god tid sånn at du har mulighet til å fjerne krøllene. For noen holder det å henge den opp i en stund, andre sender den på rens. Vi endte opp med å stå med sprayflaske og strykejern[8D] Kommer veldig an på stoffet i kjolen[:)]

ORIGINAL: J.A.J.

ORIGINAL: J.A.J.

Jeg kikket på JKdress når jeg skulle handle brudekjole, men endte opp med å bestille selv på Ebay [:D]  JKdress sine kjoler er kopier (og tror muligens de blir sydd i Kina), og det var min å...
Betalte 2000kr (inkl porto) og sendte inn mål. Skulle jeg kjøpt orginalkjolen i Norge, hadde den kostet 14tusen [:-]

Den passet perfekt, og jeg tok bare målene selv. Det er anbefalt å få noen til å hjelpe med målene, slik at det blir helt korrekt.

Jeg var hvertfall fornøyd med min ,og det blir jo noe av det samme som å bestille gjennom JKdress. Leste masse positivt om JKdress på nettet hvertfall i forkant...

Kor på ebay kjøpte du da? Husker du selgeren?

Selgeren er ikke på Ebay ennå, prøvde å søke ho opp. Het Rosemoor.no1 [:D] 

Men jeg fant den kjolen jeg vill ha, sjekket selgeren (fant ingenting negativt og ho var mye brukt) og tok en sjangs... Er jo litt skummelt, men vet jo aldri hva man får i posten.
Men EBay har PayPal så betaler jo ikke før varen er i hus, og du har sjekket den. Så så skummelt er det jo ikke!
Bare bestill slik at du har god tid, om du envt må sy den litt inn/ut før bryllupet! Da kan du jo bare ta den med til en syerske i nærheten, ikke send den tilbake til selger..

Lykke til i kjole valget!!

Her er min kjole:  http://viewitem.eim.ebay.no/NewSexybluewhiteStockweddingdressBrideProm_/110576049427/item
(min var rød/burgunder der denne er blå)

Ok.. Tusen takk hvertfall![:)]
Det skal være være ganske trygt sålenge man bruker paypal skulle ein tru!
Trur eg tar sjansen på å bestille enten fra jkdress eller ebay eg altså![:)]

Kjempefin den kjolen da, har sett den i rød før, veldig spesiell og fin![:)]

ORIGINAL: to*gull!

Fant bildene på den gml. pc`n [:D].

Altså, den var jo nydelig, men ikke som jeg hadde forestillt meg i det hele tatt. Altfor blank og glatt i stoffet, alt for gedigen i skjørt og slep. Blomsterdetaljene var ikke som jeg hadde sett for meg osv. Men; jeg fikk solgt den for det jeg ga for den, så det var helt supert!

Aha, det var jo faktisk ganske stor forskjell, men, den var jo veldig fin den du fikk også!!
Men klart, når det plutselig blir noko heilt anna enn ein hadde tenkt så hjelper jo ikkje det...[&:]
Var bra du fikk solgt den ihvertfall, da har du hvertfall ikkje tapt noko!..[:)]

Tusen takk for at du fant fram bilde![:)]

Jeg er kjempe fornøyd!
Man merket jo at det ikke var originalkjolen, men for meg var det ikke selve originalkjolen som var viktig, men en kjole som var perfekt for meg. Og det var den absolutt. Eneste problemet var at jeg hadde tatt målene med melkesprengte pupper, og giftet meg etter melken var vekke. Heldigvis var kjolen med sånn korsettaktig overdel og snøring i ryggen, så det gjorde ingen ting, selv om jeg var maaange størrelser mindre i puppa[;)]

Åååh, eg synes nesten den var finere på deg enn på originalbildet eg da for min del men!![:D]
Utrulig fin var den!! For meg betyr det heller INGENTING om eg har ein kopi, er ikkje opptatt av merke, er opptatt av at den skal sjå fin og ordentlig ut, og det gjorde absolutt denne!![:)]
Tusen takk for at du delte bilde!
Tok det lang tid før du fikk den? Kan eg spør kva du betalte?

Nydelig bukett også forresten!![:)]

Tusen takk!
Husker ikke helt hvor lang tid det tok, men mener at det ikke tok spesielt mer enn to-tre uker fra betalingen til den ble levert på døra.
Betalte 169 dollar for kjolen, og så kjøpte jeg et poofy underskjørt og for å holde den litt mer ut også. Tror jeg betalte rundt 2000 til sammen, muligens litt mindre. Til sammenligning betalte jeg rundt 3000 for buketten [8D]

Aah, ikkje værre nei..!
Men SHIT, koster ein brudebukett såpass altså?![:-]
Uff, da trur eg at eg går å plukker markblomster[8D]
Det er jammen masse penger for eit par blomster altså... Men klart, det er jo berre ein gang i livet da, forhåpentligvis![;)]

Takk for tipset ang. den lille esken også, kjekt å vite!![:D]

ORIGINAL: Luga

En venninne av meg giftet seg i en kjole derfra. Den var i alle fall helt nyyyyydelig[:D]

Men de kjolene fra Jkdress blir lagd i Kina altså.
Var å så der inne jeg og når jeg planla bryllup men pga at de lages i Kina kjøper jeg ikke der.

Back
Topp