Leilani
Elsker forumet
ORIGINAL: vetlemeg
ORIGINAL: vetlemeg
ORIGINAL: Leilani
Jeg er kjempe fornøyd!
Man merket jo at det ikke var originalkjolen, men for meg var det ikke selve originalkjolen som var viktig, men en kjole som var perfekt for meg. Og det var den absolutt. Eneste problemet var at jeg hadde tatt målene med melkesprengte pupper, og giftet meg etter melken var vekke. Heldigvis var kjolen med sånn korsettaktig overdel og snøring i ryggen, så det gjorde ingen ting, selv om jeg var maaange størrelser mindre i puppa[;)]
Åååh, eg synes nesten den var finere på deg enn på originalbildet eg da for min del men!![:D]
Utrulig fin var den!! For meg betyr det heller INGENTING om eg har ein kopi, er ikkje opptatt av merke, er opptatt av at den skal sjå fin og ordentlig ut, og det gjorde absolutt denne!![:)]
Tusen takk for at du delte bilde!
Tok det lang tid før du fikk den? Kan eg spør kva du betalte?
Nydelig bukett også forresten!![:)]
Tusen takk!
Husker ikke helt hvor lang tid det tok, men mener at det ikke tok spesielt mer enn to-tre uker fra betalingen til den ble levert på døra.
Betalte 169 dollar for kjolen, og så kjøpte jeg et poofy underskjørt og for å holde den litt mer ut også. Tror jeg betalte rundt 2000 til sammen, muligens litt mindre. Til sammenligning betalte jeg rundt 3000 for buketten [8D]