jkdress.com, erfaringer?

vetlemeg

Forumet er livet
Nokon som har bestilt brudekjole derfra?
I såfall, forøyd, ikkje fornøyd? Har du kanskje bilde?[:)]

Er jo sjukt billig, lurer på å bestille derfra, men har aldri sett ein kjole derfra i real life eller på ordentlige bilder, eller prata med nokon som har bestilt derfra...[8|]

En venninne av meg giftet seg i en kjole derfra. Den var i alle fall helt nyyyyydelig[:D]

Har også bare hørt gode erfaringer. Tenker å bestille derfra jeg også når vi skal gifte oss igjen om 3 år

Kjolen jeg kjøpte derifra var fin, men passet ikke, enda jeg hadde fått en syerske til å ta mål. Fikk sydd den til, men ble aldri fornøyd, så solgte kjolen og kjøpte en annen [:D].

Høyres jo bra ut dette da!![:)][:)]

Håper det er nokon her inne som har bilde, ser alltid litt anleis ut i real life enn på sånne modellbilder..![:)]

ORIGINAL: to*gull!

Vent litt, så skal jeg finne bilder av den![;)]

Åh, tusen takk![:)][:)]

Kjolen jeg kjøpte derifra var fin, men passet ikke, enda jeg hadde fått en syerske til å ta mål. Fikk sydd den til, men ble aldri fornøyd, så solgte kjolen og kjøpte en annen [:D].

Har hørt om hvertfall 2 stk som har bestilt brudekjolene sine derfra og ble strålende fornøyd. Det er visstnok endel brudesalonger i Norge som bestiller derfra... 

ORIGINAL: Snekka

Har hørt om hvertfall 2 stk som har bestilt brudekjolene sine derfra og ble strålende fornøyd. Det er visstnok endel brudesalonger i Norge som bestiller derfra... 

Ja, har sett ei på finn.no som selger masse nye brudekjoler i valgfri str. for 3-4 tusen, mistenker at ho bestiller derfra også..
Brudesalongene veit hvertfall å ta seg betalt! 12-13000kr for ein kjole er jo heilt sjukt spør du meg..[&:]

Men alle dere som fikk kjoler som ikkje passet, var den for stor/liten, eller var den berre totalt feil proporsjonert?[&:]

Finner ikke bildene nå, de er brent over på en cd, for pc`n der de ligger er ganske så kaput... Skal sende deg en pm hvis jeg finner de.

ORIGINAL: vetlemeg

Men alle dere som fikk kjoler som ikkje passet, var den for stor/liten, eller var den berre totalt feil proporsjonert?[&:]

egentlig ja og ja...[&:]

egentlig ja og ja...[&:]

Uffda.. [&:]
Høyrtes jo ikkje særlig bra ut...
Men, hvis du fikk solgt den igjen kan den ikkje ha vært totalt mislykka da?

Dumt du ikkje fant igjen bildene da, men du kan no sende meg ein pm om dei dukker opp? [:)]

[:)]

ORIGINAL: J.A.J.

Jeg kikket på JKdress når jeg skulle handle brudekjole, men endte opp med å bestille selv på Ebay [:D]  JKdress sine kjoler er kopier (og tror muligens de blir sydd i Kina), og det var min å...
Betalte 2000kr (inkl porto) og sendte inn mål. Skulle jeg kjøpt orginalkjolen i Norge, hadde den kostet 14tusen [:-]

Den passet perfekt, og jeg tok bare målene selv. Det er anbefalt å få noen til å hjelpe med målene, slik at det blir helt korrekt.

Jeg var hvertfall fornøyd med min ,og det blir jo noe av det samme som å bestille gjennom JKdress. Leste masse positivt om JKdress på nettet hvertfall i forkant...

Kor på ebay kjøpte du da? Husker du selgeren?

Jeg er kjempe fornøyd!
Man merket jo at det ikke var originalkjolen, men for meg var det ikke selve originalkjolen som var viktig, men en kjole som var perfekt for meg. Og det var den absolutt. Eneste problemet var at jeg hadde tatt målene med melkesprengte pupper, og giftet meg etter melken var vekke. Heldigvis var kjolen med sånn korsettaktig overdel og snøring i ryggen, så det gjorde ingen ting, selv om jeg var maaange størrelser mindre i puppa[;)]

Originalen

ORIGINAL: Leilani

Jeg er kjempe fornøyd!
Man merket jo at det ikke var originalkjolen, men for meg var det ikke selve originalkjolen som var viktig, men en kjole som var perfekt for meg. Og det var den absolutt. Eneste problemet var at jeg hadde tatt målene med melkesprengte pupper, og giftet meg etter melken var vekke. Heldigvis var kjolen med sånn korsettaktig overdel og snøring i ryggen, så det gjorde ingen ting, selv om jeg var maaange størrelser mindre i puppa[;)]

Åååh, eg synes nesten den var finere på deg enn på originalbildet eg da for min del men!![:D]
Utrulig fin var den!! For meg betyr det heller INGENTING om eg har ein kopi, er ikkje opptatt av merke, er opptatt av at den skal sjå fin og ordentlig ut, og det gjorde absolutt denne!![:)]
Tusen takk for at du delte bilde!
Tok det lang tid før du fikk den? Kan eg spør kva du betalte?

ORIGINAL: Leilani

Jeg er kjempe fornøyd!

Åååh, eg synes nesten den var finere på deg enn på originalbildet eg da for min del men!![:D]
Utrulig fin var den!! For meg betyr det heller INGENTING om eg har ein kopi, er ikkje opptatt av merke, er opptatt av at den skal sjå fin og ordentlig ut, og det gjorde absolutt denne!![:)]
Tusen takk for at du delte bilde!
Tok det lang tid før du fikk den? Kan eg spør kva du betalte?

Nydelig bukett også forresten!![:)]

Fant bildene på den gml. pc`n [:D].

Orginalbildet fra Jkdress:

Og her er den irl., på sømbysten min...

Altså, den var jo nydelig, men ikke som jeg hadde forestillt meg i det hele tatt. Altfor blank og glatt i stoffet, alt for gedigen i skjørt og slep. Blomsterdetaljene var ikke som jeg hadde sett for meg osv. Men; jeg fikk solgt den for det jeg ga for den, så det var helt supert!

Back
Topp