JKdress... AGAIN!!!

venterenskatt

Elsker forumet
Juli13-jentene
Dere som har fått kjole derfra, er det med "innebygd" korsett? [8D] Flink å forklare.. jadda.. [;)]
Var å prøvde brudekjole i går å ble jo forelska i en kjole, har lyst å bestille en kopi av den.. men lurer da på om de kjolene er som de her i norge, med spiler i.. 
Håper noen kan svare [:D]

Har ikke kjøpt fra jkdress, men fra annen leverandør i Kina. Var ikke noe spiler i den, men når jeg prøvde den så hadde jeg korsett under, og den satt som støpt den. Kan hende den gjør det uten korsett under å, prøvde ikke uten. For det er knyting så kan regulere.

var ikke det på den jeg bestilte derfra!

ORIGINAL: curly.

var ikke det på den jeg bestilte derfra!

Ikke på den jeg kjøpte heller, men den satt pent alikevel. Går jo ann å sende de en mail om de kan sy korsett i kjolen? (corset)

Etter jeg prøvde kjolen på (orginal) ble jeg helt forelsket, så nå har jeg funnet en brukt kjole her i norge som jeg vurderer å kjøpe.. Da vet jeg jo at jeg blir fornøyd, siden jeg allerede har prøvd den.. [8D] 

ORIGINAL: Want2Bmom

Etter jeg prøvde kjolen på (orginal) ble jeg helt forelsket, så nå har jeg funnet en brukt kjole her i norge som jeg vurderer å kjøpe.. Da vet jeg jo at jeg blir fornøyd, siden jeg allerede har prøvd den.. [8D] 

Hvis den er i din størrelse, hadde jeg gått for den brukte kjolen ja! Jeg har ikke angret et sekund på at jeg byttet kjole til den som føltes riktig!!!![;)][:D]

Back
Topp