JJJJjjjjjjjjjjjjjjjaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!?

OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOJJJJJJJJJJJJJJJJJJJ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! GRATULERER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA HES!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

GRATULERER SÅ MYE[:)]

HÅPER DET SMITTER VIA PC-EN... SEND MASSE BASSELUSKER TIL MEG DA HES *SVISJ SVISJ*

[:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D]
 
Svisj svisj svisj svisj svisj svisj svisj svisj svisj svisj svisj svisj svisj svisj svisj svisj svisj svisj svisj svisj svisj svisj svisj svisj svisj svisj svisj svisj svisj svisj svisj svisj svisj svisj svisj svisj svisj svisj svisj svisj svisj svisj svisj svisj svisj svisj svisj svisj svisj svisj svisj svisj svisj svisj svisj svisj svisj svisj svisj svisj svisj svisj svisj svisj svisj

Her kommer det rikelig med baselusker til dere alle[:D]
 
[:D]BINGO![:D]
GRATULERER!!
 
Takker [:D]
 
Jeg tror jeg ble smitta nå, hes[:D]
Tusen takk....

[:D][:D][:D]
 
Bare hyggelig [:D]
 
Gratulerer så mye!!!!!

Jeg kjenner følelsen!!! [:D] [:D] [:D]
 
TAR IMOT ALLE BASELUSKER EG OGSÅ[:D][:D][:D] TAR IMOT ALT SOM KAN HJELPE!!! heheheheheheheehheeh[:D]
 
Tusen takk [:D]
 
Graturerer så utrolig mye!!!
 
gratulera så møye[:D]va kjekt å høyra.eg trur eg he eggløysning eg nå så får håpa dæ går min vai nå[;)]lykke t mæ svangerskapet
 
Gratulerer masse! (litt sjalu da...) hehe
 
Gratulere så mye hes [:D]

Ønsker deg LYKKE til, skjønne godt du er i LYKKERUS nå!!

Fikk gåsehud når jeg leste det alle hadde skrevet til deg, det er så mange som er glad på dine vegne..Ink meg selvfølgelig.

Kjempe gratulere klem fra Kathrine


 
Gratulerer så kjempe kjempe masse!! Fikk nesten litt tårer i øynene her.. [:D]
 
Gratulerer gratulerer gratulerer Hes

Hurra for deg og den lille!!

Utrolig glad for at akkurat du er blitt gravid. Du var den første som svarte meg her inne på forumet, og da blei jeg liksom litt ekstra glad i deg:-)

Gleder meg vilt til å høre om hvordan det går framover!!
 
Back
Topp