Linnemi Betatt av forumet 28 Aug 2005 #41 OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOJJJJJJJJJJJJJJJJJJJ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! GRATULERER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOJJJJJJJJJJJJJJJJJJJ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! GRATULERER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
sollise Elsker forumet 28 Aug 2005 #42 JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA HES!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! GRATULERER SÅ MYE[:)] HÅPER DET SMITTER VIA PC-EN... SEND MASSE BASSELUSKER TIL MEG DA HES *SVISJ SVISJ* [:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D]
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA HES!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! GRATULERER SÅ MYE[:)] HÅPER DET SMITTER VIA PC-EN... SEND MASSE BASSELUSKER TIL MEG DA HES *SVISJ SVISJ* [:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D]
hes Forelsket i forumet 28 Aug 2005 #43 Svisj svisj svisj svisj svisj svisj svisj svisj svisj svisj svisj svisj svisj svisj svisj svisj svisj svisj svisj svisj svisj svisj svisj svisj svisj svisj svisj svisj svisj svisj svisj svisj svisj svisj svisj svisj svisj svisj svisj svisj svisj svisj svisj svisj svisj svisj svisj svisj svisj svisj svisj svisj svisj svisj svisj svisj svisj svisj svisj svisj svisj svisj svisj svisj svisj Her kommer det rikelig med baselusker til dere alle[:D]
Svisj svisj svisj svisj svisj svisj svisj svisj svisj svisj svisj svisj svisj svisj svisj svisj svisj svisj svisj svisj svisj svisj svisj svisj svisj svisj svisj svisj svisj svisj svisj svisj svisj svisj svisj svisj svisj svisj svisj svisj svisj svisj svisj svisj svisj svisj svisj svisj svisj svisj svisj svisj svisj svisj svisj svisj svisj svisj svisj svisj svisj svisj svisj svisj svisj Her kommer det rikelig med baselusker til dere alle[:D]
sollise Elsker forumet 28 Aug 2005 #46 Jeg tror jeg ble smitta nå, hes[:D] Tusen takk.... [:D][:D][:D]
janeanett Forelsket i forumet 28 Aug 2005 #48 Gratulerer så mye!!!!! Jeg kjenner følelsen!!! [:D] [:D] [:D]
X x1xiza Glad i forumet 28 Aug 2005 #50 TAR IMOT ALLE BASELUSKER EG OGSÅ[:D][:D][:D] TAR IMOT ALT SOM KAN HJELPE!!! heheheheheheheehheeh[:D]
snoopey Glad i forumet 28 Aug 2005 #55 gratulera så møye[:D]va kjekt å høyra.eg trur eg he eggløysning eg nå så får håpa dæ går min vai nå[;)]lykke t mæ svangerskapet
gratulera så møye[:D]va kjekt å høyra.eg trur eg he eggløysning eg nå så får håpa dæ går min vai nå[;)]lykke t mæ svangerskapet
~Kathrine~ Forumet er livet 28 Aug 2005 #58 Gratulere så mye hes [:D] Ønsker deg LYKKE til, skjønne godt du er i LYKKERUS nå!! Fikk gåsehud når jeg leste det alle hadde skrevet til deg, det er så mange som er glad på dine vegne..Ink meg selvfølgelig. Kjempe gratulere klem fra Kathrine
Gratulere så mye hes [:D] Ønsker deg LYKKE til, skjønne godt du er i LYKKERUS nå!! Fikk gåsehud når jeg leste det alle hadde skrevet til deg, det er så mange som er glad på dine vegne..Ink meg selvfølgelig. Kjempe gratulere klem fra Kathrine
L lindaen Guest 28 Aug 2005 #59 Gratulerer så kjempe kjempe masse!! Fikk nesten litt tårer i øynene her.. [:D]
M monicabebe Forumet er livet 28 Aug 2005 #60 Gratulerer gratulerer gratulerer Hes Hurra for deg og den lille!! Utrolig glad for at akkurat du er blitt gravid. Du var den første som svarte meg her inne på forumet, og da blei jeg liksom litt ekstra glad i deg:-) Gleder meg vilt til å høre om hvordan det går framover!!
Gratulerer gratulerer gratulerer Hes Hurra for deg og den lille!! Utrolig glad for at akkurat du er blitt gravid. Du var den første som svarte meg her inne på forumet, og da blei jeg liksom litt ekstra glad i deg:-) Gleder meg vilt til å høre om hvordan det går framover!!