pippå Glad i forumet 27 Mai 2009 #1 De e ej ruger igjenn...[:D] No ruger ej på et perfekt 8delt egg og skal teste 11/6....[:D][:D][:D][:D][:D][:D]
De e ej ruger igjenn...[:D] No ruger ej på et perfekt 8delt egg og skal teste 11/6....[:D][:D][:D][:D][:D][:D]
L *Laila* Forumet er livet 27 Mai 2009 #4 Gratulerer som ruger[:D][:D] Krysser fingrene for pos test den 11[;)]
twinanne Forumet er livet 27 Mai 2009 #5 Lykke til, håper du greier å kose deg i rugeperioden slik at tiden går fort.[8D]
*Bobbo* Forumet er livet 27 Mai 2009 #7 ORIGINAL: Ivara Gratulerer som ruger! [:)] Krysser fingre for positivt resultat den 11.
MsRose Forelsket i forumet 27 Mai 2009 #8 Gratulerer som ruger!! Krysser fingrene for at spira sitter og positiv test om et par uker
T Tøysa Elsker forumet 27 Mai 2009 #9 Nå er det din tur, Pippå!!! Masse lykke til og GRATULERER igjen som ruger! [:D]
L ..Lykke.. Elsker forumet 27 Mai 2009 #10 ORIGINAL: ~~Laila~~ Gratulerer som ruger[:D][:D] Krysser fingrene for pos test den 11[;)]
S Sarah Elsker forumet 28 Mai 2009 #12 ORIGINAL: ~~Laila~~ Gratulerer som ruger[:D][:D] Krysser fingrene for pos test den 11[;)]
Jærbu Glad i forumet 29 Mai 2009 #13 ORIGINAL: Serene Gratulerer som ruger og masse lykke til [:D] jeg skal også teste den 11 regner jeg med [:D] da blir det to positive tester [;)][;)] Gratulere som rugerer begge to[:D][:D] Jeg og er blitt ruger,skal teste den 9[:D][:D]
ORIGINAL: Serene Gratulerer som ruger og masse lykke til [:D] jeg skal også teste den 11 regner jeg med [:D] da blir det to positive tester [;)][;)] Gratulere som rugerer begge to[:D][:D] Jeg og er blitt ruger,skal teste den 9[:D][:D]
vestlandsjento Gift med forumet 29 Mai 2009 #14 Gratulera som rugar [:)][:)][:)] Kosa deg med ruginga dei neste vekene [:D]