jippijippijeja!

Hanne Panne

Gift med forumet
mannen kommer endelig hjem etter litt over 6 uker borte fra oss, bare to dager til, jippi
[:D][:D][:D][:D][:)][:)][:)][:)]

Ååååå... så GØY[;)][;)][:D][:D][:D] Deilig å få de hjem etter så lang tid[;)][;)][;)][;)]

Wow..! SEX uker? uten sex?[;)][;)]

Nei skjønner veldig godt at du gleder deg! Deilig det blir å få han hjem[:D][:D]

Jippi!!!! 

Kose dere masse

Skjønner godt du gleder deg da ja! Ikke bare bare å være alene med to barn i seks uker! Håper han skal være hjemme en stund nå da så dere kan kose dere [:)]

ORIGINAL: tjukkofeitofull

Wow..! SEX uker? uten sex?[;)][;)]

Nei skjønner veldig godt at du gleder deg! Deilig det blir å få han hjem[:D][:D]

hehe, min lyst er HELT fraværende,[&o][&o][&o] så får håpe det tar seg opp igjen, når jeg får litt ekstra energi [:D][:D]

ORIGINAL: mammaløven

Så kjekt at du endelig fikk vite det!!!! Da kommer min også, så vi får skåle sammen her inne den dagen[:D]

jupp, da er det bare å se frem til fredag [:D][:)][:)][:)][8D]

ORIGINAL: sgj

Skjønner godt du gleder deg da ja! Ikke bare bare å være alene med to barn i seks uker! Håper han skal være hjemme en stund nå da så dere kan kose dere [:)]

jupp, han tar ei uke fri åsså er det jo påske etterpå, så to uker blir det hvertfall,[:D][:D] kunne vært litt mer syntes jeg da [;)]

Back
Topp