Jippiiiiiiiiiiiiiiii

Vinterdrøm

Glad i forumet
ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ......Nå har jeg hoppa i sofaen, dansa på gulvet!!!!! Babyen vår har det helt supert! Trodde ikke mine egne øyne da jeg så den lille pjokken på skjermen.
Ok litt om dagen idag. Gikk på sykehuset og sku ta ny blodprøve idag. Var helt sikker på at verdiene hadde sunket. Natt til idag kom enda en stor klump ut - på størrelse med et lite t-fat. Resten av natten dryppet det jevnt og trutt med blod.

Ringte sykehuset 2 timer etter siste blodprøven - og fikk sjokk!!! Stigning! Fra 44 000 til 75 000! Fikk beskje om å komme med engang til ul. Og der var den elskelige pjokken vår. 12 mm lang - rett over 7 uker!!!! Jeg er så lykkelig nå. Blødningene stammet fra morkaken - helt ufarlig. Er nå sykemeldt i en uke!!!!!!!!!!!

Åååh så utrolig godt å høre[:D][:D] Så sinnsykt bra at alt er helt supert med lille spiren deres[:)]

ORIGINAL: Vinterdrøm

Tusen takk... Det har ikke helt gått opp for meg ennå... Jeg føler meg som verdens lykkeligste kvinne nå!!!

Så bra da[:)] Det må være en deilig følelse når man får bekreftet at alt er fint med den lille[:D]

Det kan jeg love. Hvordan har det gått med deg trollmoren?? Har ikke fått oppdatert meg idag, har du vært på kontroll ?

Det kan jeg love. Hvordan har det gått med deg trollmoren?? Har ikke fått oppdatert meg idag, har du vært på kontroll ?

Skal på UL imorgen 1020....grugleder meg. Er jo sååå redd jeg har mistet da, men samtidig så har jeg jo alle symptomer inntakt enda...er kvalm enda...sååå trøtt enda...og igår kom svimmelheten også da for fullt..har jeg hatt de tre andre gangene også de første ukene..så det tyyyder jo på at der er liv da, men tør liksom ikke helt å slippe jubelen løs før jeg har vært på UL imorgen. Det er spennende for å si det mildt!!!

ORIGINAL: Trollmoren

Skal på UL imorgen 1020....grugleder meg. Er jo sååå redd jeg har mistet da, men samtidig så har jeg jo alle symptomer inntakt enda...er kvalm enda...sååå trøtt enda...og igår kom svimmelheten også da for fullt..har jeg hatt de tre andre gangene også de første ukene..så det tyyyder jo på at der er liv da, men tør liksom ikke helt å slippe jubelen løs før jeg har vært på UL imorgen. Det er spennende for å si det mildt!!!
[/quote

Det skjønner jeg godt... Masse lykke til!!! Det høres iallefall som symptomene er på plass iallefall. Slik følte ikke jeg det. Følte alt plutselig var borte jeg! Sikkert psykisk. Var hundre prosent sikker på at det hadde gått galt for oss! Sender deg god energi kl. 10.20 i morgen!!!!!!

ORIGINAL: Trollmoren

[/quote

Det skjønner jeg godt... Masse lykke til!!! Det høres iallefall som symptomene er på plass iallefall. Slik følte ikke jeg det. Følte alt plutselig var borte jeg! Sikkert psykisk. Var hundre prosent sikker på at det hadde gått galt for oss! Sender deg god energi kl. 10.20 i morgen!!!!!!

Tuuuuuuusen takk[:D] er jo nesten sikker på  det har gått galt jeg også....selv om jeg har masse symptomer enda så tar jeg meg selv i å tenke at "neida..det innbiller jeg meg sikkert uansett".. men samboeren min er helt overbevisst om at dette går sååå bra da, så da får jeg jo bare stole på han[:D]hehe

Ja, det syns jeg høres lurt ut!!!! Du vet, så tidlig i svangerskapet som vi er i nå, er det ikke så mye vi får gjørt. Bare tilføre positiv energi - kroppens forsvarssystem bedres da! Så kom igjen - fram med gode tanker Trollmoren! [:D]

Ååååååh så kjekt!!!! Grugleder meg til i morgen, jeg.... Men har ikke blødd så mye som deg, da, så det er jo bra utgangspunkt!!!! [:D]

[:D][:D]Så bra!!! Ikke rart du er kjempelykkelig. Kjempeflott med så gode nyheter altså [:D][:D]. Ha en fin kveld.

Så hææærlig :) Det var virkelig godt å høre [:)]

ååå ¨nå fikk jeg lyst til å danse på bordet for deg også!!
Super heldige du!

Mega masse lykke til frem over![:D]

så bra! Det var virkelig gode nyheter!!!!!

ORIGINAL: Ylva09

superdupert!!! [:D]

Back
Topp