Jippiiiiiiiiiii :D *oppdatert*

Tripptrapptresko

April 2011 August 2012 Desember 2013
Svaaaaaaaaaaaaaaaaaaaak positiv test i dag!
4 dager før IKM.

Termin 2. august om det har klaffet...
Krysser alt jeg har for at lille spire ligger i magen min <3

Skal teste igjen med CB i morgen tidlig. Er sååå nervøs!
Kryss fingrene for meg, jenter!
Og lykke til alle sammen :)

.............
22.11.11

Hei igjen!

Testet positivt med strimmel igjen i går! :) Fortsatt svaaak strek, så nå er det bare å vente til IKM som er i morgen. Da skal jeg teste med cb ;)
Tør ikke juble helt enda, men dette ser lovende ut ... *håper håper håper*

Igjen, lykke til alle som skal teste den neste tiden! :)
 
Har du bilde av testen din eller?

Krysser fingrene for deg! Jeg fikk svaaak positiv test i går. Tom for tester, så skal teste igjen i morgentidlig. Er sååå redd for at det ikke skal komme opp noen strek! Får helt vondt inni meg av å tenke på det.. Er litt var på det, siden det ikke gikk bra forrige gang jeg fikk positiv test tidlig. Testene ble aldri sterkere, og så begynte jeg å blø, dagen etter IKM. Håper virkelig ikke at det samme skjer nå! Har bare en dårlig følelse, men det kommer nok av opplevelsen forrige gang jeg fikk pos test..

Håper vi får være her begge to!
 


MissDolly skrev:
Har du bilde av testen din eller?

Krysser fingrene for deg! Jeg fikk svaaak positiv test i går. Tom for tester, så skal teste igjen i morgentidlig. Er sååå redd for at det ikke skal komme opp noen strek! Får helt vondt inni meg av å tenke på det.. Er litt var på det, siden det ikke gikk bra forrige gang jeg fikk positiv test tidlig. Testene ble aldri sterkere, og så begynte jeg å blø, dagen etter IKM. Håper virkelig ikke at det samme skjer nå! Har bare en dårlig følelse, men det kommer nok av opplevelsen forrige gang jeg fikk pos test..

Håper vi får være her begge to!


Nei har ikke tatt bilde. Tok testen i full fart på morgenen mens jeg også måtte skifte bleie på sønnen min, så den havna i søppeldunken sammen med bleia, hehe :)

Huff ja, samme her! Livredd... 
Akkurat det samme skjedde meg, bare at jeg hadde SA i uke 5-6, og etter det er jeg redd for å håpe for mye for det er så ubeskrivelig skuffende hver gang det ikke kommer strek, men vi må tenke positivt likevel. 

Håper det er vår tur nå! :) Lykke til i morgen!!! Krysser fingrene for deg :)
 
Gratulerer så mye med positiv test supermamma selvom du skriver at den var svak, den er nok ennå mer positiv i morgen :) Og MissDolly, lykke til du også :):) Krysser fingrene for dere begge to i morgen når jeg er på jobb også håper jeg at du/dere har oppdatert når jeg kommer hjem :D
 
Gratulerer så mye :-D
 
Så spennende! :D Gratulere!
Jeg bestilte tester på nett som jeg skulle få igår slik at jeg fikk testa idag, men de kom ikke! :-/ Så må nok smøre meg med tolmodighet noen dager til.. 
Det er så grusomt å vente på om TR kommer eller ikke:P
Hadde selv SA for noen uker siden så det er vanskelig å tenke seg at d skal gå bra.. 
Gleder meg til å høre om alt går bra med dere! :-) Vi har foreløbig termin på samme dag Supermamma* 
 
GRTATULERER!! :) Krysser fingrene for deg!! :) Håper du kommer med en oppdatering i morgen! :))
 
Gratulerer så mye, og lykke til i morgen :))
 


Lykkeliten* skrev:
Gratulerer så mye :-D


 


MineSineGull skrev:
Gratulerer!Krysser fingrene for deg! :-D



 

Gratulerer! Venter på oppdatering emoticon

Men du, hvis det var 4 dager til ikm i går, så blir vel termin 4. august eller?

Samme som ett pr andre av oss emoticon

 
Congrats! =)

Krysser fingrene for nok en positiv test i morgen :)
 


Potepiloten skrev:
Congrats! =)

Krysser fingrene for nok en positiv test i morgen :)



 


H0111 skrev:

Gratulerer! Venter på oppdatering emoticon


Men du, hvis det var 4 dager til ikm i går, så blir vel termin 4. august eller?

Samme som ett pr andre av oss emoticon


Takk :) Fortsatt svak positiv strek på strimmel i går, så nå venter jeg bare til IKM og tester igjen med cb tenker jeg :)

Det avhenger jo av syklus, gjør det ikke? :)
På terminkalkulatoren fikk jeg 2. august! :)
 


Havets fru skrev:
Så spennende! :D Gratulere!
Jeg bestilte tester på nett som jeg skulle få igår slik at jeg fikk testa idag, men de kom ikke! :-/ Så må nok smøre meg med tolmodighet noen dager til.. 
Det er så grusomt å vente på om TR kommer eller ikke:P
Hadde selv SA for noen uker siden så det er vanskelig å tenke seg at d skal gå bra.. 
Gleder meg til å høre om alt går bra med dere! :-) Vi har foreløbig termin på samme dag Supermamma* 



Ja, det er så nervepirrende og skummelt. Er vel skuffelsen som er verst og derfor vi gruer oss sånn ;)
Håper du får positiv test!! :D Krysser fingrene!

PS: Liker termindatoen ;)

 
Spennende, krysser fingrene for at tanta holder seg vekke =)
 
Spennende, jeg har akkurat samme termindato som deg og har testet positivt med svake streker i tre dager.. blir jo litt og litt tydeligere for hver gang, men ikke mye.. håper testen er kjempe tydelig i morgen!! tror ikke helt på det..
 


shit skrev:
Spennende, jeg har akkurat samme termindato som deg og har testet positivt med svake streker i tre dager.. blir jo litt og litt tydeligere for hver gang, men ikke mye.. håper testen er kjempe tydelig i morgen!! tror ikke helt på det..


Ja, samme her! Tror ikke på det før digitaltesten sier "gravid" hehe ;)
Vi får smøre oss med tålmodighet og vente i spenning! Masse lykke til! :) Håper du får en sterk positiv strek! :D
 
spennende dette
 
Back
Topp