Jippiiiii....SALG :D

anjet

Forelsket i forumet
Har vente og venta og venta, nå er endelig Stokkesengen på tilbud!! :D :D :blob5 :dance018 :gen014 :excited001
Sleepi-mini-hvit.jpg
:hug007
Salget begynner ikke før 10, er vel i morra? Regner med jeg drar nedover på torsdag og handler, hurraaaaa, gleeeder meg :) Skulle ha denne uansett, men har håpa på ett tilbud så vi fikk den litt billigere.​
Noen som har denne?​

Så bra:) alltid gøy når det en skal ha kommer på salg:)

Vi kjøpte bilstolen vi hadde bestemt oss for på salg, og jeg ble superfornøyd:)

Kjempekjekt altså! Har den ikke, men den ser fin ut :) Kan den justeres til å bli større etterhvert?

Har vente og venta og venta, nå er endelig Stokkesengen på tilbud!! :D :D :blob5 :dance018 :gen014 :excited001
Sleepi-mini-hvit.jpg
:hug007
Salget begynner ikke før 10, er vel i morra? Regner med jeg drar nedover på torsdag og handler, hurraaaaa, gleeeder meg :) Skulle ha denne uansett, men har håpa på ett tilbud så vi fikk den litt billigere.​
Noen som har denne?​

Er det bare den lille? Eller kan den bygges ut ? Har kjempe lyst på den. Men om det kun er den lille saken sim er på bilde så er den nokk akt for dyr..

Har den, veldig fornøyd! Veldig kjekt med hjul så en kan trille fra soverommet og inn på stuen:) også er den ikke minst utrulig fin! Brukte mini delen til hun var 8 mnd!;)

T
Er det bare den lille? Eller kan den bygges ut ? Har kjempe lyst på den. Men om det kun er den lille saken sim er på bilde så er den nokk akt for dyr..

Det er bare den lille som er på tilbud nå tror jeg, så kan man kjøpe mer og bygge på. MEN tilbudsprisen er 2999, ikke 3999 som det står på den linken, tilbudet starter ikke før i morra :)

Jeg simpelthen elsker Stokkesengen!! Men ble nedstemt da vi ventet Iver og siden vi nå har en annen seng (vanlig hvit sprinkelseng), så blir det litt bortkastet penger å kjøpe en nå... Men hadde vi ventet nr 1 så hadde jeg trumfet gjennom Stokkesenga!

Back
Topp