Jippiiii

Markmusa

Gift med forumet
Fikk hørt hjertelyden hos legen idag! [:D][:D] Den lå på 156, akkurat det samme som lillegutt gjorde. Kanskje det er en gutt denne gangen også? [:)] Noen som vet hvordan dette er i forhold til hjertelyd og gutt og jente?

I en tidligere tråd var d noen her som sa at over 140 var jente og under var gutt.

Men mine små tuller tidligere har ligget på 140 (men var å sjekket nå på papirene til minstejenta og den første gangen jeg hørte hjertelyden, så låg den på 158, men så var d rundt 140 etter d) ... denne ligger på 160, så jeg vet ikke hva d blir denne gangen.. [;)]

ORIGINAL: Phoebee

I en tidligere tråd var d noen her som sa at over 140 var jente og under var gutt.

Men mine små tuller tidligere har ligget på 140 (men var å sjekket nå på papirene til minstejenta og den første gangen jeg hørte hjertelyden, så låg den på 158, men så var d rundt 140 etter d) ... denne ligger på 160, så jeg vet ikke hva d blir denne gangen.. [;)]

Så spennende! [:D] Har virkelig guttefølelse denne gangen, men mulig det er kun for at jeg har gutt fra før. Men hvis det er lov til å si det så "ønsker" jeg meg ei jente [;)] Blir kjempeglad uansett, men hadde vært morsomt med en av hver [:)]

Det er sååå utrolig å høre på det!! Legen fant den i uke 10 på meg.. da rant tårene ja... alt ble så virkelig enda det var tidlig!!

Back
Topp