Jippiiii :D

Amourica

Glad i forumet
I dag er jeg 10 uker på vei :)

Føler det var i går jeg satt med positiv test :) ( men det er nok 4 uker siden :P ) 

1/4 av svangerskapet er gått :) gleder meg til de neste 3/4 :)

Har og klart å fått klart så si alt av utstyr :) ikke kjøpt det,men men bestemt meg for hva det blir av merker og typer. Handlinga får vente til høsten :)

Stor klem til dere alle :) og masse lykke til fremover til dere og :)

Termin er 1.januar :)

Finner ingen tickere som teller riktig :P alle teller bare 40 uker ikke 40+3 som termin er regnet ut etter. 

Gratulerer med 10 uker!
:D

Gratulerer med 10 uka :) Æ e 10 uka imårra å har å termin 1 januar :) Regne litt forskjellig vi to :)

Tuppeline skrev:
Gratulerer med 10 uka :) Æ e 10 uka imårra å har å termin 1 januar :) Regne litt forskjellig vi to :)

Jeg regner 40+3 som jordmor og gjør.
Babyverden regner 40+2.

Amourica skrev:

Tuppeline skrev:

Babyverden regner 40+2.

Legen som har regna ut for mæ :) Men,1 dag fra eller t utgjør ingen forskjell for mæ :) Æ regne me æ går over termin uansett, sia æ har gjort d med de 2 første :)

Tuppeline skrev:

Amourica skrev:

Tuppeline skrev:

Babyverden regner 40+2.

Legen som har regna ut for mæ :) Men,1 dag fra eller t utgjør ingen forskjell for mæ :) Æ regne me æ går over termin uansett, sia æ har gjort d med de 2 første :)

Hehe, sant nok.
Har gått over de andre gangene og, men håper jeg kan slippe det denne gangen :P 
Knøttet kan gjerne komme på termindagen :P

Amourica skrev:

Tuppeline skrev:

Amourica skrev:

Tuppeline skrev:

Babyverden regner 40+2.

Hehe, sant nok.

Godt å hør at d e fleir som går på overtid :) Æ gjekk 1 uke overtid med min første å nesten 14 daga me andremainn, så håpe æ får t termin gangen her :) D e no lov å håp ihvertfall ;p

Tuppeline skrev:

Amourica skrev:

Tuppeline skrev:

Amourica skrev:

Tuppeline skrev:

Babyverden regner 40+2.

Hehe, sant nok.

Godt å hør at d e fleir som går på overtid :) Æ gjekk 1 uke overtid med min første å nesten 14 daga me andremainn, så håpe æ får t termin gangen her :) D e no lov å håp ihvertfall ;p

Gikk 13 dager over med første og 7 dager over med andre...

Og jeg er evig optimist og håper at en av de vil komme på termin :P hehe

Om knøttet følger storesøsken med å komme på dager hvor det er feiringer/flaggdag, så har jeg kanskje en sjanse denne gangen :p hehe

Tuppeline skrev:

samme her :)

suschi skrev:

Tuppeline skrev:

samme her :)

Noen regner 40+2 og noen regner 40+3. Etter det jeg vet er 40+3 det nyeste.. men ungen kommer når den kommer :P :)

Gratulerer med 10 uker!!! Ja tenk 1/4 gjennomført allerede ;-) Og det er jo de neste delene som er "morsomst" med spark og fin babymage så jeg også gleder meg til å ta fatt på det!

Samuels hjertemamma skrev:
Gratulerer med 10 uker!!! Ja tenk 1/4 gjennomført allerede ;-) Og det er jo de neste delene som er "morsomst" med spark og fin babymage så jeg også gleder meg til å ta fatt på det!

Ja :) er den tiden med "alt som skjer" :) ihvertfall det vi merker :)
Gleder meg til kontroll den 20. da får jeg nok høre hjertelyden for første gang :)
Så blir det flytting og ny jordmor. Og så blir det vel ultralyd i månedskiftet juli/august.
Er vel heller ikke så lenge til jeg kjenner de første sommerfuglbevegelsene :)
Masse å glede seg til :D

Back
Topp