jippiii

Miss Claymore!

Forumet er livet
Herregud, fikk nettopp strømregning på 5680 kr.[:-][:-]
Skjønner ikke hvordan vi har klart å få så høy regning![8|]
Lurer på åssen jeg skal klare å betale det alstå. vi har jo ikke akkurat så høye inntekter her i huset. Sambo får dagpenger og jeg får barnetrygd+ kontantstøtte. Og med husleie på 8000 så vasser vi ikke i penger[8D]
Noen som veit om man kan få hjelp av sosialen eller noe til å betale strømregninger?

Hvor høy strømregning fikk duuu denne mnd?

7900.....

Du er ikke alene for vi fikk strømregning på 6400kr! Å vi bruker å få på ca 2-2500 kr. Jeg lurer også på hvordan vi skal klare å betale den. Sambo jobber, men jeg er arbeidsledig. Vi har huslån og 2 barn i 100% barnehage[&o]

Hvorfor har alle fått så høy regning dette kvartalet da? Har hørt om mange som har det nå.. Vi og fikk på 4000kr - mot 1800kr samme kvartal ifjor[:-] Dette er en liten blokkleilighet på 80kvm og varmtvann inkludert[&o]

Vi og fikk på 4000kr
vi og, vi pleier å få mellom 1600-2300kr

vi fikk strømregning på 2400 kr å det bruker vi å få i vinterhalvåret også!så ingen sjokkerende regning hos oss nei

ring strømselskapet å få de til å dele opp regningen din[:)]

ORIGINAL: *Bianco*

vi fikk strømregning på 2400 kr å det bruker vi å få i vinterhalvåret også!så ingen sjokkerende regning hos oss nei

Skal vi bytte regning?[8D]
ja, tror jeg må ringe og dele den opp. Har ett par andre regninger jeg må dele opp også..såå kjedelig[:'(] 

ORIGINAL: TativiJenta.

ORIGINAL: *Bianco*

Skal vi bytte regning?[8D]
ja, tror jeg må ringe og dele den opp. Har ett par andre regninger jeg må dele opp også..såå kjedelig[:'(] 

nei takk[8D]

det ordner seg nok så lenge man er i forkant av betalingsfristen og da er de så behjelpelige!

få høre om hvordan det gikk når du snakket med dem da[:)]

jeg har bare fått nettleia da. men det var 500 kr.

ja du kan søke på sosialen om støtte til regningen.

har dere søkt om bo støtte?

ORIGINAL: ¤Kanonica¤

ja du kan søke på sosialen om støtte til regningen.

har dere søkt om bo støtte?

Man kan det ja[:)] 
Nei har ikke søkt om bostøtte

Vi får ca 1200.- Hver 3.mnd så jeg hadde fått hakeslepp om den hadde vært over 1500..Men vi er sparebevisst og det er veldig godt isolert her..

Og ja jeg tror du kan få hjelp, skader jo ikke ta en telefon[:)]

Den pleier å ligge på rundt 1500 hver 3 mnd,men disse 3 mnd kom den på 3500[:'(] Trodde jeg skulle besvime,hehe[:D]

Vi fikk på 204,-. Noen 100 lapper mere enn vi bruker å få.

Ring strøm selskapet deres og få delt den opp.

Rekningen var på kr 5800,- for 2 mnd.

vi fikk 2200 og vi syns det var mye!

Pleier å få rundt 1500 kr.

Back
Topp