Jippiii :)

ViPrøverIgjen

Forelsket i forumet
Endelig er jeg blitt gravid igjen :) hadde MA i februar så dette er nå en lykkesituasjon!!
gleder meg (og gruer meg litt) til tiden fremover nå altså

Gratulerer så mye![:D]
Jeg er også gravid igjen, etter en SA i 2008..
Gleder meg jeg også, men tør liksom ikke å glede meg for mye siden jeg har hatt en SA og det er 4 år siden vi sluttet på prevensjon..[&:]
Så skjønner godt at du grugleder deg! [:D] Det gjør jeg også[:)][:D]

GRATULERER SÅ MYYYYYE [:)][:)][:)] Det går bra nå, Mars er en mirakel måned [:D]

Gratulerer så masse! =D

Gratulerer!
Får håpe det går den rette veien den her gangen [:)]

Gratulerer! [:D]

ORIGINAL: FruMamma

Gratulerer! [:D]

Gratulerer såååå masse!!!
Håper alt går bra og at spiren blir der i ni måneder fram[:D][:D]

Gratulerer så mye!![:D]Ser du er fra Tr.heim du også, koselig![:)]

takk alle sammen. Ja håper virkelig det går, denne gangen :) men merker ikke så mye ennå da. bare en del stikkinger og bobler... :)

Haley: jepp fra Trheim ja, du også skjønner jeg :) hyggelig da. Og kommet akkurat nesten like langt ser jeg. Er visst 4+4 idag. Se om vi kan møtes når jeg/vi "kommer ut av skapet", hehe :)

ORIGINAL: ViPrøverIgjen

takk alle sammen. Ja håper virkelig det går, denne gangen :) men merker ikke så mye ennå da. bare en del stikkinger og bobler... :)

Haley: jepp fra Trheim ja, du også skjønner jeg :) hyggelig da. Og kommet akkurat nesten like langt ser jeg. Er visst 4+4 idag. Se om vi kan møtes når jeg/vi "kommer ut av skapet", hehe :)

Ja, det hadde vært koselig![:)]Blir inni skapet en stund jeg også[8D]Men i slutten av august er jeg klar[;)](forhåpentligvis!)

Sign[:D][:D][:D]
ORIGINAL: gledermeg88

GRATULERER SÅ MYYYYYE [:)][:)][:)] Det går bra nå, Mars er en mirakel måned [:D]

Back
Topp