JIPPII!!!

vivvi86

Elsker forumet
min mor ringte og ville ha meg og lillegutt med til syden! men jeg måtte ordne med bestilling og slikt! noen som har tips om et barnevennlig hotell/sted på gran canaria??

hvordan er det å fly så lenge med en liten utålmodig krabat? tips og erfaring tas imot med takk! [:)][:)]

Så deilig da:)''

Er det ikke kaldt dær nede nu???

Er ingen problem å reise med en liten en, har gjort det mange ganger:):)
Var på Playa del ingles i sommer, kjempe fint:)

er ikke kaldt, men er ikke forvarmt heller.. var der på nyttårsaften for 2år siden,  da hadde vi 25-27 graderpådagen..  akkurat passe synes jeg da,men det er smak og behag!

Vi sov på Natural Park (barnevennlig, men langt å gå til stranden så vi tok mye taxi) 5 min taxitur fra Amadores-stranden. Den beste stranda på Gran Canaria [:)]

ORIGINAL: MammaLilleTrille

bahia felize er et veldig fint sted, lite sted men man tar bare taxi hvis man skal noe, men er butikker der, badebaseng og resturanter og sånne  ting kjempe fint der. hvis ikke har du playa del ingles det er litt mere party sted men vet oikke om det er på denne årstiden da, men er kjempe fint der og mange barnevennlige holteller.

takk for tips! har selv vært på playa feliz og reiser gjerne igjen! veldig fint,men er vel litt vanskelig med taxi og han lille uten bilstol?[&:]

heldiser! [:)]

noen med tips om hva som er lurt å tenke på å ha med osv?[:)]

Back
Topp