MammatilGullgutt
September 2013 <3
Klart å skravle meg opp på topp 100 listen for første gang! 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Oj, 18, det er bra detjeg er på 18!! jøsses nå må jeg skavle suuuper mye for å klatre! langt til hun som er over meg.
det vil jeg påstå, men så skravler jeg meg jo ihjel for å være der også da......Oj, 18, det er bra det![]()
Da må vi fortsette skravlingen minst like godt som vi har gjort, omså ikke bedreDa må vi bare fortsette å skravle så vi klarer å holde oss på topp 100vilken plass var du på da? Jeg er på 65 eller noe
![]()
aner ikke, spent på hvordan vi ligger an!!Er de klokken 10 de blir oppfatert?
er det langt til pers under deg?Da må vi fortsette skravlingen minst like godt som vi har gjort, omså ikke bedreer på 89
![]()
aner ikke, spent på hvordan vi ligger an!!
det tror jeg ikke du tar feil i desverre!! bare juni12 folk som topper listene...Ja er spendt jeg ogsåfor har på følelsen at alle andr også har skravlet myyye dette døgnet
![]()
Jeg er overbevist om at du klarer 1 plass om du viljeg er på 18!! jøsses nå må jeg skavle suuuper mye for å klatre! langt til hun som er over meg.
tror jeg ikke jeg vil engang, tror det er over 1000 innlegg som skiller!Jeg er overbevist om at du klarer 1 plass om du vil![]()
det tror jeg ikke du tar feil i desverre!! bare juni12 folk som topper listene...