*jippii*s julekort

x1xSchmoopy

Forumet er livet
Her er mine julekort.

Dette er det førte jeg har scrappet, så de er ikke all verden.

Ps. mange er scrapliftet fra andre kort[;)]

ORIGINAL: dollface

jeg har kortene ferdig i hodet - må bare ta bilder av tobias i nissepysjen jeg kjøpte til han i går og fremkalle dem [:D][:D]

Akkurat den vi har tenkt til å ta bile av lillegutt i her også. Lager kortene dobble jeg da, så driver bare å lager forsiden nå. Bilde inni tar jeg litt senere, det blir nok ikke så mye klundring som med forsiden.

Er du forresten ferdig med dåpskortene? Jeg er så sent på de, de virket til å bli kjempestilige[:)]

ååååå bilde bilde bilde.....
nissepysj fra spar kjøp eller??? den er såååå søt...

Kan godt legge ut bilde av kortene, men advarer da mot at noen er direkte stjålet fra scrapping.no[;)]

jaaa, legg ut bild=)
ståålet elelr ikke stjålet... fine er de sikkert...
man må stjele litt ideer innimellom=)

ORIGINAL: *Jippii*

Kan godt legge ut bilde av kortene, men advarer da mot at noen er direkte stjålet fra scrapping.no[;)]

Det er fullstendig lov.. Bare skriv hvilke av de som er sjelt, så du kreditterer for å låne andres ideer[:D]

jeg har kortene ferdig i hodet - må bare ta bilder av tobias i nissepysjen jeg kjøpte til han i går og fremkalle dem [:D][:D]

Akkurat den vi har tenkt til å ta bile av lillegutt i her også. Lager kortene dobble jeg da, så driver bare å lager forsiden nå. Bilde inni tar jeg litt senere, det blir nok ikke så mye klundring som med forsiden.

Er du forresten ferdig med dåpskortene? Jeg er så sent på de, de virket til å bli kjempestilige[:)]

jupp.. invitasjonene er ferdige [:D]

Har skrevet med brunt inni dem... [:)]  ble veldig fint på det grønne..

Kjempefint!

får jeg lov å se inni også

Kortene er lagt øverst

ORIGINAL: Karo

Så fine kort.

Hva har du brukt som melis på pepperkakemennene?

Embossing[;)]

her er innsiden...
Hadde ikke mere fantasi...

Men det var jo kjempefint det da!

Men det var jo kjempefint det da!

thank you...
nå sitter jeg og funderer på takkekortene..
trorjeg skal lage de som sånne uttrekskort, hvor teksten står på utsiden, og så kan man trekke ut bilde av han som ligger inni..

hvis du skjønner hva jeg mener..
eller har du et annet godt forslag..? tas i mot med åpne armer..

Slike dobble kort liksom? det er nok slik jeg kommer til å gjøre det fremover. Lagde selv takkekortene slik at pynten, bilde og teksten var på samme side, men det ble liksom ikke helt riktig. Når jeg ser på tips og slik hva disse erfarne scrapperene gjør, så virker de som de storsett har kortene dobble.

fant et her på www.minnefabrikken.no
drar bare ut "innmateN" og så kan teksten stå der...
tror jeg skal gjøre dem sånn..

Sånne er jo kjempefine. Vet du hvordan man lager den forsiden liksom? bretter man bare karongen i og limer igjen den åpne siden og bunnen?

fant et her på www.minnefabrikken.no
drar bare ut "innmateN" og så kan teksten stå der...
tror jeg skal gjøre dem sånn..

Sånne er jo kjempefine. Vet du hvordan man lager den forsiden liksom? bretter man bare karongen i og limer igjen den åpne siden og bunnen?

er ikke sikker.. men skal nok dit å handle litt snart (butikken ligger i larvik), så da skal jeg spørre og så skal jeg si fra her [:D]

Cool[:)]

Tusan takk alle sammen!

Sååå fine julekort!!!!*imponert*[:)]

Oppdaterer

Back
Topp