Jippii, bare 40 dager igjen:-) Offisielt høygravid!!!

venus

Blir kjent med forumet
Har slitt med formen siden dag 1, og nå begynner jeg å bli rimelig lei, derfor ble jeg jublende glad nå når jeg så at jeg "bare" hadde 40 dager igjen:-) Det skal sies at jeg tror min lille skatt kommer før, min første kom 3 uker for tidlig, og veide 3910 gram, og jeg vet at lillemor i magen også er stor, så her satser jeg hardt på uke 37 ;-)

Håper det går greit med dere i varmen:-)

hihi høygravid i morgen !!!!! :D wohoo snart i mål =)
Håper også at småen velger å komme i uke 37, selv om jeg gikk til uke 41 sist ;)

Yay, grattis som høygravid :D

Tror jeg selv har ca 47 dager igjen..

Gratulerer!!

Det er en herlig følelse!

Jippi høygravid her også nå :)::)

Gratulerer, deilig følelse, eller hva? :-) Ha en finfin dag:-)

venus skrev:
Har slitt med formen siden dag 1, og nå begynner jeg å bli rimelig lei, derfor ble jeg jublende glad nå når jeg så at jeg "bare" hadde 40 dager igjen:-) Det skal sies at jeg tror min lille skatt kommer før, min første kom 3 uker for tidlig, og veide 3910 gram, og jeg vet at lillemor i magen også er stor, så her satser jeg hardt på uke 37 ;-)

Håper det går greit med dere i varmen:-)

Så morsomt da! :D Da har vi termin samtidig. Krysser fingrene for at jeg kan presse han ut om 2 uker også. haha ^^

Hei... Eg har 6 veker igjen til termin idag.... Så eg vil vel sei at eg er høggravid... Kjennest vertfall sånn ut.... Vi venter ein liten gutt.... Aktiv på kvelden og rolig på dagen.... Blir spennande om han snur seg neste veke...., håper å kunne gå til termin..... Kjedelig å miste permisjonstiden...... :(

Back
Topp