JIPPI!!!!

Ååå, så morsomt!
Lykke til[:D]

JA marlene. det er lenge å vente når man er klar nå... Altså det beste valget for meg og typen hadde vært å vente i tre år til jeg er ferdig med utdannelsen, men så lenge klarer vi ikke å vente rett og slett. så hvorfor ikke nå når vi er ganske klare for det! Men da har du noe annet å¨se fram til, siden dere skal gifte dere til sommeren! Grattis på forhånd=)
Vi skal gifte oss vi også, har bestemt at det skal være innenfor to år, men har ikke satt noe dato enda da..

Også tilbake til dette med å velge navn til barnet...

Hvis vi får en gutt har jeg veldig lyst til at han skal hete Kent Tore. Jeg synes det er ganske fint navn... men lillebror heter det. og da synes typen det blir litt teit. Ellers synes jeg marcus er ganske fint da...
Hvis det blir jente har jeg flere jeg går å grubler på da, som Charlotte, Hannah og Isabell.

Ellers går jeg bare og smiler hele tiden, og typen er kjempe happy hele tiden, og ekstra søt mot meg! Så dette er kjempe kjempe positivt for forholdet vårt også!

En duper stor happy klem

så bra å høre.. er det ikke fantastisk???
gleder meg på deres veiene.. gldere meg til å høre hvordan det går!!!

Lykke til!!!

lykkeønskninger

fra meg

ja det er kjempe fantastisk AB. Jeg er i en lykkerus nå, som jeg aldri håper tar slutt! er så sinnsykt deilig! Men atte dere har ikke noen forslag/råd til hvordan det kanskje kan gå fortere da??? noen av dere har jo prøvd en stund men desverre ikke lyktes enda.. Men hva har dere prøvd liksom?

Masse lykkeønskninger til alle sammen om at det lille frø snart skal sette seg[:)]

Ååå, det er så koselig når man kommer fram til den avgjørelsen!! Vi har nettopp (2.pp) blitt enige om å prøve vi også. Det er så spesielt! Jeg er også student, på siste året. Passer egentlig dårlig sånn sett, men ellers måtte jeg ha venta til jeg ha jobba et par år, og DET har jeg IKKE tålmodighet til!! er klar som et egg nå[:D] Min kjære er minst like klar. hehe.

Vil ønske deg lykke til med prøvinga, hold oss oppdatert. [:)]
Klem

Gratulerer! [:D] Spennende tid dere har i møte... [:D] Ser dere også diskuterer navn... Selv har vi blitt enige om at hvis vi får en gutt,så skal han hete Eirik. Kalt opp etter mamma´s lillegutt som døde minutter etter fødselen,altså han som egentlig skulle vært min storebror. Kom mange tårer hos mamma da jeg fortalte henne navnet da,ja.. Skikkelig rørende,syns ho! [;)] Jentenavn har vi enda ikke funnet. Vanskeligere det,syns jeg! [:)]

Back
Topp