JIPPI!!!!

*Bertemor*

Forelsket i forumet
Hei igjen alle sammen.

Nå har jeg sluttet på p-pillene! Vi har tatt det endelig valget om at vi vil bli gravide og få et familiemedlem! Jeg er så glad for at vi har tatt den avgjørelsen sammen! Vi har jo tenkt masse på dette med at jeg er midt i studiene, men det klaffer ganske bra hvis det ikke er så lenge til det setter seg et lite frø[:D] For da kommer jeg til å ha et fri år fra skolen, og når jeg må tilbake på skolen så har samboeren min permisjon! Så sånn sett passer det ganske bra. og økonomien har ordent seg! Så nå er det bare å krysse fingre og tær! ÅÅÅÅÅ, jeg er så spent! [:)]

Mange happy klemmer fra meg=)

gratulerer med avgjørelsen!

Gratulerer så mye mamma Christine - så spennende! Gleder meg til jeg kan slutte med pillene også - jeg er jo også student, men vi har tenkt å satse allikevel - bare ikke med en eneste gang... noen måneder igjen å vente.

Såååå bra da!!! Skikkelig spennende periode dere kommer inn i nå...Godt å få unna den avgjørelsen [;)]

Lykke til med prøvinga da [:D]

Klem fra Kathrine

Men vil du vente da lenemor? Er kanskje det beste i forhold til utdannelsen din eller? Men du blir utrolig glad når du slutter og tar de og innser at dere er på vei for å sette et lite barn til verden![:)]

jeg må vente litt... jeg er klar over at sansynligheten for å bli gravid umiddelbart etter pilleslutt er minimal, men den er der, og jeg skal ut i praksis i tre måneder til høsten - kan ikke krasje med det. Vi har blitt enige om å vente med prøvingen til mars - da kan jeg gå gravid under praksisperioden om vi skal være heldige å få klaff ganske snart etter prøvestart, men jeg er ikke så langt på vei at det vil være noe problem å jobbe (forhåpentligvis - man vet selvsagt ikke det heller, men noen sjanser må man bare ta!!)

ÅÅÅ så spennende!
Lykke til![:)]