Jippi

RANDÅLF

Forumet er livet
Oktobermirakler 2013
VIP
JIPPI Kom hjem til en hentelapp på posten i dag... Fikk vist alle medisinene rett i posten jeg[:)][:)][:)] Får snike meg avsted på posten i arbeidstiden i morgen (ser posthuset fra jobben da[8D]), for jeg er så nyskjerrig. Er den dyreste pakken jeg noen gang har fått i posten da[:)][:)][:)]
11 663,50 skal de vist ha[8D] MEN det er så verd hver en krone!!!!!!!!! Åååååååå nå er vi i gang snart

Hurra!!!!!!!!! Endelig! Dette blir spennende, jeg heier på deg!

ORIGINAL: tullemor79

Hurra!!!!!!!!! Endelig! Dette blir spennende, jeg heier på deg!

Tusen takk tullemor[:)] Jeg er kjempeglad for deg i dag[:)][:)][:)] Helt fantastisk at du fikk positiv test[:)][:)][:)]

ORIGINAL: Serene

så bra [:D]
det skal ikke være billig å lage baby skjønner du [;)]
endelig er du i gang Randålf [:D][:D]

Det er nok den beste investeringen vi noen gang kommer til å gjøre[:D][:D][:D]

ORIGINAL: *dreamer*

Åååå så spennende!!![:D][:D] Krysser ALT jeg har for deg

Takk[:)] Ja jeg tripper nesten her jeg sitter nå.... Gleder meg til i morgen[:)][:)][:)]

ORIGINAL: Ivara

Spennende Randålf, nå er det like før [:D]
Er ikke billige disse medisinene nei, men det er verdt det den dagen du sitter der med positiv test.

Signerer.

Spennende, husker selv følelsen når jeg hentet mine for noen uker siden [:D] (jeg fikk for lite Puregon, kanskje du bør sjekke at du har fått nok av alt??) Skal du ha høy dose? Mine havner ca. på 7500 kroner

ORIGINAL: Vakle

Spennende, husker selv følelsen når jeg hentet mine for noen uker siden [:D] (jeg fikk for lite Puregon, kanskje du bør sjekke at du har fått nok av alt??) Skal du ha høy dose? Mine havner ca. på 7500 kroner

Jeg vet ikke hva eller hvor mye jeg skal ha enda, regner med det står noe info på det jeg henter i morgen[:)]

Så morro å ha medisinene i hus! [:)][:)][:)] Føles sikkert litt mer virkelig da! Snart er du i gang med denne spennende prosessen. Håper du straks blir gravid! [:)]

ORIGINAL: Tøysa

Så morro å ha medisinene i hus! [:)][:)][:)] Føles sikkert litt mer virkelig da! Snart er du i gang med denne spennende prosessen. Håper du straks blir gravid! [:)]

Signerer Tøysa ej!

Back
Topp