Jippi

MBS

Glad i forumet
Hei.
Jeg og samboeren var på ultralyd i dag (8+5). Den lille var 22 mm lang. Sprellet med ben og armer. Fikk 3 veldig tydelige bilder. Veldig artig. Legen sa at jeg i forhold til SA kunne betrakte meg som over de 12 første ukene. Deilig. Utrolig hva det gjør å se den lille, da kjenner man det virkelig.

Så deilig[:D] må vere ein utruleg god følelse[:D]

åh, det hørtes jo helt fantastisk ut!! gratulerer så mye[:D]

Innvendig ultralyd. Sprella med armer og ben, så i kamera. Veldig aktiv og fotogen. Fikk ikke tatt hvilepuls på den lille da, han/hun var jo så aktiv.[:)]

Så artig[:)] Det må være godt å få det bekreftet at alt e bare i skjønneste orden med den lille spiren[:D]

Så moro:)Men, er ikke fosteret eldre en 8+5 da? Jeg var på ul på 8+4 og da var mitt 15mm og det var overlegen, hun sa det stemte med at jeg var 8+4?:) Så kanskje du får litt tidliger termin?:)

Å så fantastisk!!! Jeg håper jeg får en like god opplevelse når jeg skal om 2uker!!! Gleder meg veldig!

Å så deilig da[:)]

Legen mente jeg var 9+1, men det kan jeg garantere at ikke stemmer. Vi hadde sex 1 dag etter positiv eggløsningstest, da slippes jo egget 1 - 2 døgn etter. Dette gjør det umulig at jeg er 9+1 på vei, det vil jo si at jeg har blitt befruktet 3 dager før positiv eggløsningstest..... Jaja, den kommer når den kommer. Får vel mer eksakt termin på ordinær ultralyd.

Så flott!! [:D]

ORIGINAL: mariac84

Så moro:)Men, er ikke fosteret eldre en 8+5 da? Jeg var på ul på 8+4 og da var mitt 15mm og det var overlegen, hun sa det stemte med at jeg var 8+4?:) Så kanskje du får litt tidliger termin?:)

Det varierer sikkert litt fra foster til foster. Jeg var på ul da jeg var 8 uker, og da var de 15mm, noe hun mente stemte..de vokser nok litt i rykk og napp både tidlig og seint :)

Back
Topp