JIPPI!!!

Cameleon

Gift med forumet
Jeg kommer inn hit til alle dere Mars jenter!!
HIPP HURRA!!

Testet svaaaaakt positivt på billigstrimmel idag, og poritivt med CB etterpå! [:D][:D][:D]
Er utrolig lykkelig!

Prøvere i et år, mistet to ganger tidligere, senest forrige syklus! Nå krysses alt som krysses kan, for at jeg får være her sammen med dere hele svangerskapet og enda litt til!! :D

Gratulerer til alle andre, håper vi får en kjeeeempe flott tid her inne!!

Gratulerer så mye med spira [:)]

tusen takk!

Gratulerer snuppa [:)] Vi var vel begge i jan først også? [8D] Så fikk ikke mensen tilbake du heller nei.. Tihi..

ORIGINAL: Linda*egentlig30*29

Gratulerer snuppa [:)] Vi var vel begge i jan først også? [8D] Så fikk ikke mensen tilbake du heller nei.. Tihi..

Tuuusen takk! [:D]
Jepp, vi var januarjenter begge to!

Nei, mensen dukket ikke opp, men jeg hadde gitt opp håpet etter endel blendahvite tester! [8|] men det var vel for tidlig, for idag var de positive igjen!

Krysser fingrer for oss! [:D]

Jeg testet sist tirsdag og lørdag negativ.. Grunnen var for at vi skulle i bryllup sist lørdag og ville være på den sikre siden.. Drakk meg møkk full.. Tirsdagen denne uken måtte jeg bare teste igjen fordi kroppen fortalte meg noe.. Og testen var jo da positiv [:)][8D] Skal til legen i morgen, håper jeg får en sykemelding på to uker.. Jeg er super stresset om dagen, etter to sa i år vil jeg ikke miste flere ganger..

Satser på at vi begge holder oss fint her inne [:D]
Er både her og på feb siden terminen er foreløpig 28 feb [:D]

Ahh, håper du får sykemelding Linda! Viktigere enn noe annet å få slappet av nå! Jobben din er å passe på spiren nå! [:D]

Aravis dette er sååå spennende at jeg vet ikke hvilken fot jeg skal stå på! Er ikke gått opp for meg enda egentlig.. men det kommer vel!! [:D]

Håper på å få god oppfølging siden jeg har mistet to ganger før.. For jeg merker jeg ikke klarer å glede meg skikkelig, fordi jeg har en slik nervøs skrekk som ligger å demrer i bakhånd..! [8|] Sukk!

Men dette MÅ gå bra altså!!

Gratulerer så mye!
Håper du får et problemfritt svangerskapet=)

Gratulerer så mye :)

Thank you!

gratulerer så mye

Back
Topp