Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
fikk brev fra sykehuset i dag og har fått UL 14 august[:D]jeg skal også til UL 27 juni,gleda mej sånn[:)] men den 14 august passa ikke siden det er midt i ferien men må ringe dei å høre om jeg kan få bytte time,hvis det går an...
jeg har tatt mange slike prøver men da jeg var til. første svkontroll så nevnte legen testane men ho tok ikke gyn. test på meg,skal vi det på første kontroll egentlig?jeg måtte komme tilbake i uke 10 (jeg var der i uke 7) og ta blodprøver,va litt tidlig ute tydligvis[:D] jeg var på UL i uke 7 pga jeg trodde jeg var gravid utenfor livmor og da hadde jeg en hyggelig lege på sykehuset så sa at siden vi var så positive og blide(vi hadde venta i 3 tima) så skulle han spare oss for noen penger så vi fikk komme tilbake når vi er 11 uke på vei[:)]kjempe snill lege[:)][:)] men tror du det er innvendig UL da? synst det var veldig ubehaglig og litt flaut liksom...
[:D] ble liksom litt mer virkelig no....fikk ei liste om ka jeg skulle ha med når jeg skulle føde og slikt[&:]HJELP! hehe...heldigvis ei stund til men synst tida går litt vell fort her[;)]