JIPPI!!!

L

lindaen

Guest
Jeg har klart det!! JEG HAR SLUTTET Å RØYKE!!!! [:D][:D][:D] Endeli! Visste at jeg også hadde det i meg! Har bare vært røykfri i 4 dager, men det er ikke vanskelig så jeg kommer til å holde meg!! Jeg er sååååå flink! [:D]
 
så flink du er! stå på jenta
klemmer fra stine
 
Keep up the GOOD work!!![;)]
 
Skjønner godt at du er stolt. Jeg sluttet selv helt for 2 uker siden. Røykte ikke mer enn 2 til dagen før det, men var skikkelig herlig å bli kvitt hele driten[:D] Kan si at samvittigheten er så mye bedre[;)]
 
Ja, samvittigheten blir mye bedre ja! Vi er bare så flinke[:D] Du har jo vært kjempe flink, sluttet mye lengre enn meg! Men jeg haler innpå[8D]
 
Gratulerer Lindaen!!!

Du har vært superflink!!! Fyttikatta jeg er stolt av deg som har klart det. Det er jo ikke sånn at i det øyebliket man er gravid så forsvinenr lysten til å røyke. Det har nok vært har jobbing allikevel!

Stå på! HVis fristelsen blir stor, så tenk på hvor takknemlig barnet ditt er for å slippe!!

Grattis!!
 
Ville bare gratulere så mye! Vet hvor tungt det er... la fra meg røyken selv, like etter at jeg fant ut at jeg var gravid [:D] Gratulerer igjen!!!
 
Gratulerer da! [:D]
 
hei lindaen, da er du kjempeflink. røyk er ut
 
Back
Topp