Jippi

miss25

Elsker forumet
Fikk tlf fra medicus i stad..
Et egg hadde blitt befrukta og delte seg fint, det andre egget var de litt usikre på, men de skulle se det an til over helga[:)]
Er så glad nå[:D]

Da er det bare og ruge i vei [:D]

Så bra då[:)] Skal du setta inn to om begge klarar seg?

Oi det er bra [:D] Får håpe det andre også gjør det som må til!! Dette kan bli bra miss25 [;)] Satser på at det blir ruging som fører til en positiv test [;)]

Oi oi, så bra!! Da er du snart super ruger her!![:D] Lykke til, håper du får to flotte egg på mandag[:)]

ORIGINAL: tullemor79

Oi oi, så bra!! Da er du snart super ruger her!![:D] Lykke til, håper du får to flotte egg på mandag[:)]

ORIGINAL: *Bobbo*

ORIGINAL: vestlandsjento

jeg vet ikke.. Får man bestemme dette selv?

Tusen takk jenter[:D]

ORIGINAL: miss25

Det er veldig ulik praksis på dei ulike klinikkane. Nåken er veldig strenge og tilbyr dette kun visst ein er over ein viss alder eller har prøvd mange gonger. Eg høyrer til Porsgrunn og fekk velge sjølv dersom det berre blei to egg. Men det blei fleire så då fekk me på frys. Men sidan dei ikkje har spurt om kva dåke vil, så blir det nok sikkert eit inn og evt eit på frys. På fryseforsøket fekk eg to inn.

Uansett er det viktigaste at du får gullegget inn[:)][:)][:)]

ORIGINAL: miss25

Det er veldig ulik praksis på dei ulike klinikkane. Nåken er veldig strenge og tilbyr dette kun visst ein er over ein viss alder eller har prøvd mange gonger. Eg høyrer til Porsgrunn og fekk velge sjølv dersom det berre blei to egg. Men det blei fleire så då fekk me på frys. Men sidan dei ikkje har spurt om kva dåke vil, så blir det nok sikkert eit inn og evt eit på frys. På fryseforsøket fekk eg to inn.

Uansett er det viktigaste at du får gullegget inn[:)][:)][:)]

Må bare komentere litt her, selv om hun fikk sette inn to så er det ikke alle i Porsgrunn som for det. Det er litt ulikt fra person til person hvor bra eggene er, alder, om de har hatt mislykka forsøk før osv...slike ting. Men de som er 35 eller eldre kan velge selv.

Tenk da blir du ruger snart enten på et eller to egg, lykke til med insettingen

Signerer[:)]
Stoooor klem

ORIGINAL: ..Lykke..

Signerer[:)]
Stoooor klem
klem fra her å[:)]

sign[;)]

Back
Topp