Jippi....

mklu83

Gift med forumet
Mailykke 2018
Idag kom tr..... [:D]

Hadde aldri trodd at jeg skulle bli glad for det.. Så imorgen tidlig må jeg ringe klinikken..

Etter min egen regning blir det vel uttak uke 19.. Gleder meg... [:D]

Det er jo supert!! [:D] Gratulerer med TR [8D] hihihi.. ikke ofte man kan si det..

Da bærer det snart igang! [;)]

ORIGINAL: Lille Mille

Det er jo supert!! [:D] Gratulerer med TR [8D] hihihi.. ikke ofte man kan si det..

Signerer[:D]

ORIGINAL: Lille Mille

Signerer [;)]

Masse lykke til framover[:)][:)][:)]

Så spennende[:D]
Masse lykke til fremover[;)]

Så bra at tr endelig var på plass igjen. Venter fortsatt på min.
Masse lykke til framover vennen. [:)]

Gratulerer så mye TR[8D] Lykke til videre med oppstart, ligger ca likt vi da... Har fått beskjed om uttak og innsetting i uke 20 om alt går som det skal!

ORIGINAL: *Bobbo*

Veldig glad for å være i gang igjen no. Irriterende å gå å vente på tr.. Og når en går å venter på tr tar det ekstra lang tid før hun dukker opp... [:@]
Håper ho kommer på besøk til deg og snart, sånn at du kommer i gang med forsøk igjen også..
Denne gangen er det vår tur... [:D]
Hadde vært koselig å ligge likt i løypen som deg denne gang også.. Og havne i samme terminforum.. [:D]

Klem...

ORIGINAL: mklu83

ORIGINAL: *Bobbo*

Veldig glad for å være i gang igjen no. Irriterende å gå å vente på tr.. Og når en går å venter på tr tar det ekstra lang tid før hun dukker opp... [:@]
Håper ho kommer på besøk til deg og snart, sånn at du kommer i gang med forsøk igjen også..
Denne gangen er det vår tur... [:D]
Hadde vært koselig å ligge likt i løypen som deg denne gang også.. Og havne i samme terminforum.. [:D]

Klem...

ER som du sier, når en venter kommer ho ikke. [:@]
Men får bare smøre meg med tålmodighet gitt.

Ja, hadde vært sååå koselig å vært likt i løypa igjen. Vi får håpe på det.

Stooor klem.

Så bra da! hihi, da er vi akkurat likt. Fikk tr i går 12 mars jeg også, og skal inn på ul i slutten av uke 19!! her må vi holde hverandre oppdatert[:)] skal ha IVF behandling jeg da...

Har forresten allerede sneket meg litt inn på termin feb 2010 forumet.. er jo lov å håpe [:D]

ORIGINAL: wishingstar

Så bra da! hihi, da er vi akkurat likt. Fikk tr i går 12 mars jeg også, og skal inn på ul i slutten av uke 19!! her må vi holde hverandre oppdatert[:)] skal ha IVF behandling jeg da...

Har forresten allerede sneket meg litt inn på termin feb 2010 forumet.. er jo lov å håpe [:D]

Så kjekt med flere som ligger likt i løypa.. Blir spennende å følge deg.. [:D]
Jeg ska på ul den 30/4, det blir vel slutten på uke 18.

ORIGINAL: mklu83

ORIGINAL: wishingstar

Så kjekt med flere som ligger likt i løypa.. Blir spennende å følge deg.. [:D]
Jeg ska på ul den 30/4, det blir vel slutten på uke 18.

Det kan stemme godt ja. Jeg skulle egentlig da, men så passet det veldig dårlig da jeg skal bort den uka. så det blir nok ei uke ekstra på spray for meg. Det gikk vist helt fint[:)]

Back
Topp