JIPPI

ORIGINAL: Nnem

ORIGINAL: Amarie

ORIGINAL: Siljepus

Jeg er i mot hijab i politiet, men ellers var det mye usaklig i denne tråden...

Og dere som sier at de kommer hit og tar seg til rette...

Hva med nordmenn på Gran Canaria? De er faktisk verre. Starter opp egne norsk skoler, egne legesentre osv. Der blir gatene sperret av på 17. mai så de skal få gått i tog, i bunader, med norske flagg, musikk og alt mulig.. Vi er jo utlendinger når vi kommer til Spania...

At man er utlending er noe helt annet, enn at man har ulik religion. Dere som blander dette, framstiller ikke dere selv som særlig smarte akkurat..
Det finnes mange norske muslimer, og tro det eller ei, men det finnes også utlendinger som ikke er muslimer...

Har faktisk ikke tenkt på det , men det stemmer jo for alle penga ! Godt poeng. Vi starter jo små samfunn i syden og fornorsker de fleste matvarebutikker og barer. På hvilken måte tilpasser vi oss da ?

Lukter dobbeltmoral på langt vei

Er forskjell på å ha en dag i året hvor de feirer en å ville innføre ting som blir brukt hver eneste dag

ORIGINAL: Tøsa

ORIGINAL: *Isabella*

ORIGINAL: Nnem

ORIGINAL: Amarie

ORIGINAL: Siljepus

Jeg er i mot hijab i politiet, men ellers var det mye usaklig i denne tråden...

Og dere som sier at de kommer hit og tar seg til rette...

Hva med nordmenn på Gran Canaria? De er faktisk verre. Starter opp egne norsk skoler, egne legesentre osv. Der blir gatene sperret av på 17. mai så de skal få gått i tog, i bunader, med norske flagg, musikk og alt mulig.. Vi er jo utlendinger når vi kommer til Spania...

At man er utlending er noe helt annet, enn at man har ulik religion. Dere som blander dette, framstiller ikke dere selv som særlig smarte akkurat..
Det finnes mange norske muslimer, og tro det eller ei, men det finnes også utlendinger som ikke er muslimer...

Har faktisk ikke tenkt på det , men det stemmer jo for alle penga ! Godt poeng. Vi starter jo små samfunn i syden og fornorsker de fleste matvarebutikker og barer. På hvilken måte tilpasser vi oss da ?

Lukter dobbeltmoral på langt vei

Er forskjell på å ha en dag i året hvor de feirer en å ville innføre ting som blir brukt hver eneste dag

nordmennene feirer nok seg selv hver eneste dag der nede de...

det gjør de helt sikkert. men jeg satte det litt på spissen da. 17 mai er jo bare en gang i året, men hijab blir brukt hver dag.

Men for all del. alle må få være seg selv det er ikke det.

Jeg er ikke for hijab i "norske" uniformer....

ORIGINAL: ~lilla gumman~

ORIGINAL: Heijdii

Mange av de som bruker det er jo norske, så de er jo norsk..
ser ikke problemer jeg da[;)]

Ja ikke sant.. og ihvertfall de som ønsker å bli politi.. så kreves det jo norsk statsborgerskap..

Så hvorfor sende de hjem når de bor her og mange som faktisk er fødte norske i tilegg og bodd her hele sitt liv...

Mangel på kunnskap, insikt og ikke minst naivitet.. Snakk om å drite seg ut sier nå jeg.. [:D]

men når di ikke bruker hijab i politiet der nede. så hvorfor gjøre det her da.
lilla gumman: jeg drar ikke ALLE over en kam...men det er utrolig mange som ikke er av norsk opprinnelse her i landet som bare lager bråk og helvette... og hvis det skjer noe her i alnder så er det oftest utlendinger som er å se på nyhetene.. hvorfor det tru? bare vent om 30 år står det i aftenposten, hvit mann sett på karl johan.

ORIGINAL: Fjernhild Halvhjerne

ORIGINAL: Arianne||SmartASS

Oi, noen brukte akkurat dagens siste hjernecelle til å starte en talentløs tråd. JIPPI![:-]

Stemmer sikkert Frp, vettu! [8D][8D]

oh yes det gjør jeg... og jeg har vel et sånt syn for jeg har den faren jeg har tenker jeg!!!

nei,det er kanskje ikke det... men di for holde seg der di hører hjemme da..
ORIGINAL: Immunda

Er det rart det er krig i verden..?

Back
Topp