Jippi...

*Bobbo*

Forumet er livet
Egget tålte opptinning.
Så kl.14.30 idag blir jeg ruger igjen.

Er en så herlig følelse. [:D]

Så bra!![:D][:D][:D] Masse masse lykke til[:D]

Jada!!!! No ska da gå veien[:)][:)][:)]

Eg e så gla og letta på dine vegne no[:D][:D]

[:D]JUUUUUHUUUUUUUUU[:D]

endelig suppa

Ønsker deg masse lykke til

stor klem fra meg

[:D]

Åååååh, så bra!!! Om 14 dager kan du ha en positiv test i hånden[:D][;)]

Griner litt fortsatt jeg[:D]
Det er gledestårer!!!
Nå skal det gå veien for dere!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Sees på Riksen!

I dag skal bli en lykkens-dag.

Tusen takk, snupper.
Klarer ikke slutte å gråte jeg nå. Er så glad.

Snuppis: Dette skal bli en lykkensdag. Og vi ses på Riksen.

JIPPI!!! Så utrolig godt å høre Bobbo, nå gråter jeg også. Dette var eneste grunnen min til å komme inn hit nå, måtte sjekke om det var nyheter fra deg. OG DET VAR JO FANTASTISKE NYHETER!!!! Lykke til med innsett i dag. Nå skal det ihvertfall være år til neste gang du skal igjenomm dette på nytt, denne gangen må det være deres tur!! Jeg tror og håper det[:)] Mange klemmer sendes din vei[:)]

Kjempe spennende. Ønsker deg masse kjempe lykke til   [:D]

ORIGINAL: Sarah

JIPPI!!! Så utrolig godt å høre Bobbo, nå gråter jeg også. Dette var eneste grunnen min til å komme inn hit nå, måtte sjekke om det var nyheter fra deg. OG DET VAR JO FANTASTISKE NYHETER!!!! Lykke til med innsett i dag. Nå skal det ihvertfall være år til neste gang du skal igjenomm dette på nytt, denne gangen må det være deres tur!! Jeg tror og håper det[:)] Mange klemmer sendes din vei[:)]

Å så søt du er, kom inn hit bare for meg. [:)]
Gledes tårene kommer ennå. Er så ufattelig glad.
Sender klemmer din vei også.

Jippi!

Ååå, så fantastisk  * Bobbo * [:D] Krysse fingra og alt anna som kan kryssast for at du får ein positiv test mot slutten av mnd[;)][:D] Når ska du testa btw?[:D]

ORIGINAL: [miss]

Ååå, så fantastisk  * Bobbo * [:D] Krysse fingra og alt anna som kan kryssast for at du får ein positiv test mot slutten av mnd[;)][:D] Når ska du testa btw?[:D]

Skal ta blodprøve den 23.sept. [:)] 

Back
Topp