Jippi!!

Eskimoen

Gift med forumet
Nei, jeg er ikke gravid[:(]
Men ei heller overvektig[:D][:D][:D][:D] 
Har gått fra å ha en BMI på 35,12 til å ha en BMI på 24,69[:D][:D][:D][:D][:D][:D]
Stolt eg??? Neh....
 
Takk takk[:)]
 
Så flink du har vert UTRULIG BRA
 
ORIGINAL: lykkeliten87

Wow kjempeflott!! [:D](Åssen gjorde du det[8|])

Takk!
 
Vel, jeg har forandret på livsstilen... Ikke snop, chips og sånt i ukene, jeg har byttet ut masse matvarer med lett-varianter, jeg er mer aktiv, jeg gjør ting vanskeligere for meg selv (setter f.eks vaskebøtta fra meg et sted, og må der for å vri filla, legger klær sammen i stua, og går opp med bare litt og litt +++). I tillegg har jeg kjøpt meg trimsykkel, som jeg syklet en mil hver kveld på, men jeg ble så lei at jeg ville spy[:'(] Så for et par uker siden kjøpte jeg PS2 dansematte[:D] Kjempeartig, og jeg svetter som bare det[:D]
Og så har jeg fuska litt (en periode med reductil...[&o] Men, legen sa at jeg ikke ville få noe resultat hvis jeg ikke gjorde noe selv også, pillene reduserte apetitten, men ikke noe mer...[:)] Så de bare hjalp meg igang, sa han...)
 
Kjeempebra Babyhåp!![:D]
 
ORIGINAL: lykkeliten87

Okei[:D] Hvor lenge har du holdt på da? [;)]
You're good!![:)]

I ca 1 og et halvt år, opp og ned med innsatsviljen da.... siden i sommer har jeg gått ned 9 av kiloene....
 
Wow!!! Det var imponerende Babyhåp!! Flink du er !!
 
Send gjerne litt inspirasjon hitover. [;)] 
Sliter med "dørstokk-mila".. å komme meg opp av sofaen. Hjelper ikke med mørke kvelder,
og at eg kanskje sitter litt for mye med denne PC'en?[;)]
 
Veldig bra, kjempeflink er du!!
 
ORIGINAL: Hope

Wow!!! Det var imponerende Babyhåp!! Flink du er !!

Send gjerne litt inspirasjon hitover. [;)] 
Sliter med "dørstokk-mila".. å komme meg opp av sofaen. Hjelper ikke med mørke kvelder,
og at eg kanskje sitter litt for mye med denne PC'en?[;)]

Det som gav meg "lysten" var å finne på ting innendørs... Det hjalp meg å få ræven ut av sofaen, og det er ikke så mye som skal til... Bare 30 min om dagen sier de... Men, jeg stopper ikke etter 30 min. med dansematte da[;)]
 
Takk takk[:)]
Ca 27 kg
 
Kjempe flink du Babyhåp! Vurder også å kjøpe meg slik danse matte. Hva kostet den?
 
Jeg er mektig imponert![:D] Det er vanskelig å gå ned i vekt, hvertfall i begynnelsen (har selv mistet 15 kg noen år tilbake.... 5kg har begynt å snike seg på igjen. De skal AV), synes jeg. Ettersom man ser resultatene kommer, så blir det jo litt lettere. Jeg mener du skal være såååååååååååååååååååå stolt av deg selv! Go girl[:D]
 
ORIGINAL: Dunn

Kjempe flink du Babyhåp! Vurder også å kjøpe meg slik danse matte. Hva kostet den?

349 eller 379... Husker ikke helt..
 
Tusen takk alle sammen[:)]
Jeg er stolt, men litt redd for at jeg skal falle tilbake i samme tralten, og ikke klare å gå ned mer... Greit nok at jeg ikke er overvektig i følge BMI, men i forhold til trivselsvekt har jeg noen kilo igjen...
Men, jeg prøvde min gamle levis i dag, og den passet[:D] Go'buksen min[:)]
 
Gratulerer, du har absolutt grunn til å være stolt av deg selv!
 
ORIGINAL: Nesing

Så fantastisk flink du har vært! Du har all mulig grunn til å være stolt av deg selv. Lykke til videre fremover! [:)]

 
Tusen takk... Jeg klarte det vel fordi jeg har et bilde liggende på dataen som ble tatt helgen før jeg begynte... Jeg blir kvalm bare jeg ser på det...[:'(]
Og fordi folk sier de ser det, folk jeg sjelden snakker med kommer å sier at jeg har tatt masse av..
 
Ååååå...så utrolig moro å høre! Gratulerer så masse, du kan virkelig gi deg selv en stor klapp på skuldren. Jeg er kjempeimponert!
 
Gratulere så mye, fantastisk innsats:)
 
Har en plan om å komme mæ mer opp av sofaen æ også. Har både treningssykkel og EyeToy treningsprogram til Playstation.. Men det blir ikke brukt lenger... Men har tenkt å gjøre det bare æ får ånden over mæ[:D] Har slutta med snop i uka da, så æ e litt i gang. Men blei jammen ta mæ motivert av å høre på dæ[:)]
 
Back
Topp