JIPPI!!

Søster Jordbæret

Forumet er livet
Ser de har laget forum for "Født i februar 2006"!!! Tenk når vi alle kan flytte oss inn der!!! åå... gleder meg!

Masse lykke til alle februar mammaer!! Siste innspurt nå! Uansett hvor leie vi er så er det ikke lenge igjen!! (det bare føles sånn....)

Hmm ja nå kastet jeg meg innpå der med en gang og skrev en mld, men jeg har da ikke født i februar!!! [8|]

Æsj, hvorfor kom ikke Linnea ut et par dager senere???

Vil være sammen med dere jeg [:(]

ja,gleder meg til han er ute av magen
skal bli gøy å endelig bli nybakt mammahar sett frem til det så utrolig lenge nå

ORIGINAL: fruluna

Hmm ja nå kastet jeg meg innpå der med en gang og skrev en mld, men jeg har da ikke født i februar!!! [8|]

Ingen her som blir sure viss du er med oss på februar-sidene! Egentlig er du jo en februar-mamma! Berre Linnea som var litt tidlig ute! Og ho er jo så skjønn så ingen kan vere sint på ho for det! [:D]
Du kan jo organisere litt sånne fine tråder og ordne forumet fint til til vi andre kjem inn dit! He he! Snakkast på født i februar-forumet også fruluna! Det er jo oss du kjenner til! [;)]

selvklart du skal være med..gleder meg til vi tar sia i bruk...

Ja vi skal nok få det like koselig der inne som vi har hatt her [:D]

Så nå må dere se å få opp farten da jenter, så jeg slipper å være alene inne der... [:(]
Kjedelig å skulle diskutere med seg selv også.. [8|]

he he få opp farten ja, skulle ønske jeg hadde kunne bestemme når han skulle komme selv[;)]

Ja vi skal nok få det like koselig der inne som vi har hatt her [:D]

Så nå må dere se å få opp farten da jenter, så jeg slipper å være alene inne der... [:(]
Kjedelig å skulle diskutere med seg selv også.. [8|]

Klart du må være der inne med oss, fruluna![:D]
Vi skal forte oss vi, slik at det blir folksomt der inne[;)]

selfølgelig skal du være med oss fruluna

ORIGINAL: lilla

selfølgelig skal du være med oss fruluna

Signerer den og gleder meg masse til å komme inn der:) Joho[:D]

Back
Topp