Olive76 Forumet er livet 12 Jul 2007 #3 Gratulerer så masse (æsj, nå må jeg rette et innlegg jeg netopp har skrevet hvor jeg skrev du kansje var gravid[8D])
Gratulerer så masse (æsj, nå må jeg rette et innlegg jeg netopp har skrevet hvor jeg skrev du kansje var gravid[8D])
Chaba Gift med forumet 12 Jul 2007 #5 [:D] Takk takk! Har termin 16. mars! Nå er det bare å holde seg der inne til da! hehe
M *Mamma t Gullungene* Elsker forumet 12 Jul 2007 #7 Ååååhhhh, så morsomt!!!! GRATULERER SÅ MASSE MED SPIREN [:D]
Nøste77 Gift med forumet 12 Jul 2007 #13 Gratulerer såååååååå utrolig masse [:D] Kos deg med magen som kommer. Jeg er kjempemisunnelig [;)]
E endelig75 Glad i forumet 12 Jul 2007 #15 Gratulerer! Så moro! Blir spennende å se om svangerskapet blir noe av det samme som det forrige - eller om det blir helt anderledes! [:D]
Gratulerer! Så moro! Blir spennende å se om svangerskapet blir noe av det samme som det forrige - eller om det blir helt anderledes! [:D]
B Bruker763eli Forumet er livet 12 Jul 2007 #17 Åh, så gøy - gratulerer sååå mye og ønsker deg et flott svangerskap[:)]
N namba Forumet er livet 12 Jul 2007 #18 WOW! Gratulerer!! Det var morsomt å lese[:)] Gratulerer igjen!
Anede Elsker forumet 12 Jul 2007 #19 GRATULERER SÅÅ MYE!!!! Bittelitt misunnelig, selv om jeg ikke vil ha en til enda![:D]
gunnvor Betatt av forumet 12 Jul 2007 #20 Det var kjempe koselig å høre!!!! Gratulerer så masse[:)][:)][:)][:)]