Jippi!!

Uff, gruer meg til vektnedgang etter fødsel...
Vil gjerne beholde litt av de få kiloene jeg legger på meg.

Men godt å høre at andre er fornøyde da! :-)
Det er rart hvor fort man går ned igjen! :-)

Uff, gruer meg til vektnedgang etter fødsel...
Vil gjerne beholde litt av de få kiloene jeg legger på meg.

Men godt å høre at andre er fornøyde da! :-)
Det er rart hvor fort man går ned igjen! :-)
Ja jeg har noen kg til overs, så det er helt greit for meg :-) men skjønner motsatt problemstilling også :-)

Jeg er nede i startvekt. :D Allerede etter tre dager etter fødsel. Nå "gleder" jeg meg til å kunne begynne å trene og gå ned litt mer samt bygge litt muskler. ;) Det trengs! Kroppen min er bevis på en ganske avslappet livsstil. :P

Jeg er nede i startvekt. :D Allerede etter tre dager etter fødsel. Nå "gleder" jeg meg til å kunne begynne å trene og gå ned litt mer samt bygge litt muskler. ;) Det trengs! Kroppen min er bevis på en ganske avslappet livsstil. :P
Da er vi to :-) Godtestopp her etter påske!! :-)

Jeg har gått ned 15 av 21 på tre uker. Med tanke på det håpløse kostholdet jeg har hatt siden fødsel er jeg fornøyd med det!

Jeg veide meg i dag, 11dager etter fødselen og jeg har gått ned 9 av 11 kg jeg la på meg. Hent fantastisk! Vel å merke har jeg enda ikke gått ned de 16kg jeg la på meg med storebror.

Jeg har ikke født enda, men er veldig med på den trenings- og motivasjonstråden etterhvert:D
Samme her! Masse trening etter fødsel! Er vel 6 uker før hard aktivitet, men trilleturer kan man jo begynne med før :-)

Gleder meg veldig til å trene igjen :) Men det blir nok en stund til enda :p Skal komme meg ut på trilleturer iallefall :) Var veldig flink med førstemann ;)

Sniker fra mars.. Er to kg over start vekt, to uker etter fødselen. Og fikk min første treningstur idag. :) kjentes utrolig godt!! Styrketrening på stuegulvet med mellomste gutten idag også... :P

10 dager siden jeg fødte og har gått ned 10 kg!!! Mangler bare 5 kg til så er jeg nede i startvekta! ;) det er jo ganske så motiverende!!

Har ikke født enda,men guuud som jeg gleder meg til å trene igjen. Trente tre ganger i uka fre til uke 28-29,men etter det har det vært full stopp med all aktivitet pga VELDIG masse kynnere. Ikke tur engang har jeg turt. I morra er jeg 37 uker og lillemann ikke lenger prematur om han kommer,så i morgen blir det en gåtur på meg altså:)

Har lest at man ikke bevisst skal gå inn for å gå ned i vekt etter fødselen, men mye går jo av seg selv når det blir litt lettere å bevege seg. Dette av samme grunn som under svangerskapet, at man frigjør giftstoffer som babyen får i seg gjennom melken.. Er jo ikke sånn at man skal unngå å spise sunt og bevege seg regner jeg med :)

Har lest at man ikke bevisst skal gå inn for å gå ned i vekt etter fødselen, men mye går jo av seg selv når det blir litt lettere å bevege seg. Dette av samme grunn som under svangerskapet, at man frigjør giftstoffer som babyen får i seg gjennom melken.. Er jo ikke sånn at man skal unngå å spise sunt og bevege seg regner jeg med :)
Har lest det samme:) Kommer ikke til å være fokus hos meg med vekta, men vil komme inn i gode rutiner igjen med mat og mosjon (så får vektnedgang være bonus;))

Har IKKE tenkt å slanke meg, altså. ;) Det blir ikke for å gå ned i vekt, kun for å trene kondisjonen, så blir ikke harde og lange treningsøkter. Muligens noen minutter på spinningsykkel og løfting av manualer. Og så trilleturer, da. :)

Back
Topp