Gikk på vekten i dag og trodde ikke mine egne øyne. Gått ned 12 kg på 13 dager. Ganske fornøyd med det når jeg gikk opp 7 kg i svangerskapet
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja jeg har noen kg til overs, så det er helt greit for meg men skjønner motsatt problemstilling ogsåUff, gruer meg til vektnedgang etter fødsel...
Vil gjerne beholde litt av de få kiloene jeg legger på meg.
Men godt å høre at andre er fornøyde da!
Det er rart hvor fort man går ned igjen!
Da er vi to Godtestopp her etter påske!!Jeg er nede i startvekt. Allerede etter tre dager etter fødsel. Nå "gleder" jeg meg til å kunne begynne å trene og gå ned litt mer samt bygge litt muskler. Det trengs! Kroppen min er bevis på en ganske avslappet livsstil.
Jeg har ikke født enda, men er veldig med på den trenings- og motivasjonstråden etterhvertÅh, vi burde jo ha en treningstråd etterhvert. Motivasjon for de som ønsker å trene.
Er det etter seks uker det er anbefalt å begynne? Syns å huske det fra sist.
Samme her! Masse trening etter fødsel! Er vel 6 uker før hard aktivitet, men trilleturer kan man jo begynne med førJeg har ikke født enda, men er veldig med på den trenings- og motivasjonstråden etterhvert
Det er hvertfall planen min masse trilleturer og så trening. Gleder meg sånn til å trene hard styrke igjen!!Samme her! Masse trening etter fødsel! Er vel 6 uker før hard aktivitet, men trilleturer kan man jo begynne med før
Har lest det samme Kommer ikke til å være fokus hos meg med vekta, men vil komme inn i gode rutiner igjen med mat og mosjon (så får vektnedgang være bonus)Har lest at man ikke bevisst skal gå inn for å gå ned i vekt etter fødselen, men mye går jo av seg selv når det blir litt lettere å bevege seg. Dette av samme grunn som under svangerskapet, at man frigjør giftstoffer som babyen får i seg gjennom melken.. Er jo ikke sånn at man skal unngå å spise sunt og bevege seg regner jeg med
Har lest at man ikke bevisst skal gå inn for å gå ned i vekt etter fødselen, men mye går jo av seg selv når det blir litt lettere å bevege seg. Dette av samme grunn som under svangerskapet, at man frigjør giftstoffer som babyen får i seg gjennom melken.. Er jo ikke sånn at man skal unngå å spise sunt og bevege seg regner jeg med