Jippi

Stjerne89

Flørter med forumet
Har gått mye å tenkt på dette ned vogn og barnesete. Synes det er altfor dyrt. Altså vi har råd til det men er snakk om så mye penger.. Er kanskje litt gjerrig. I tillegg har vi akkurat kjøpt nytt hus og har handlet møbler for veldig mye penger så jeg har liksom ikke lyst til å bruke 10-15 tusen til akkurat nå. Så fikk vi tilbud av søsteren til samboeren i går at vi kan få seng, noen sekker med klær, barnesete og barnevogn av henne for 2000. Barnevogna ser helt ny ut og det gjør de andre tingene og. Og hun er veldig nøye på ting så greit å kjøpe brukt av henne :) Så fornøyd:) måtte bare dele!!

Så utrolig flott.
man trenger da ikke alt nytt

Er gøy når man får ting billig av kjente og kjære! Blir veldig mye penger hvis man skal kjøpe alt nytt!

Så bra! Vi har også arvet omtrent alt til babyen. For et par dager siden nevnte jeg at vi kom til å trenge en ny vogn og en ekstra tripp trapp stol. Søsteren min sier at det trenger vi ikke å styre med, for vi kan få av dem :) fornøyd!

Sånn har det vært her også :-) Har spart masse penger samtidig som vi har fått bra utstyr. Veldig greit når det er noen man kjenner så godt så man vet at det er pent brukt :-)

Har gått mye å tenkt på dette ned vogn og barnesete. Synes det er altfor dyrt. Altså vi har råd til det men er snakk om så mye penger.. Er kanskje litt gjerrig. I tillegg har vi akkurat kjøpt nytt hus og har handlet møbler for veldig mye penger så jeg har liksom ikke lyst til å bruke 10-15 tusen til akkurat nå. Så fikk vi tilbud av søsteren til samboeren i går at vi kan få seng, noen sekker med klær, barnesete og barnevogn av henne for 2000. Barnevogna ser helt ny ut og det gjør de andre tingene og. Og hun er veldig nøye på ting så greit å kjøpe brukt av henne :) Så fornøyd:) måtte bare dele!!
Heldiggrisen !! Kjenner meg godt igjen i beskrivelsen din. Vi skal ha tvillinger, og da koster bare vognen jeg har lyst på 15000 kr.... Ja vi har vel egentlig råd, men jeg synes det er ville penger for en vogn... Selv om jeg egentlig er helt imot å kjøpe vogner brukte, har jeg begynt å se litt etter det på Finn.... (kjøper masse på Finn, men akkurat vogn tenker jeg på gammelt oppkast osv, og typen også liker ikke tanken på brukt der)

Heldiggrisen !! Kjenner meg godt igjen i beskrivelsen din. Vi skal ha tvillinger, og da koster bare vognen jeg har lyst på 15000 kr.... Ja vi har vel egentlig råd, men jeg synes det er ville penger for en vogn... Selv om jeg egentlig er helt imot å kjøpe vogner brukte, har jeg begynt å se litt etter det på Finn.... (kjøper masse på Finn, men akkurat vogn tenker jeg på gammelt oppkast osv, og typen også liker ikke tanken på brukt der)

Litt vanskeligere å arve tvillingvogn av kjente. Jeg tenker også som deg. Oppkast osv.. blæ.. en treseng kan liksom skrubbes, ikke like lett med en vogn. Men er vel noen vogner trekk og alt kan tas av på? Og mange av vognmadrassene kan vaskes også. Hvis det går kunne jeg kjøpt brukt. Men hadde sett an litt hvem jeg hadde kjøpt den av. Får jo liksom et inntrykk når du er å titter på en hjemme hos noen.

Gratulerer med tvillinger forresten:)

Heldig!:)

Back
Topp