Jippi!!!!!

Laffenz

Betatt av forumet
Testa svakt positivt igår med billig strimmel. Så nå testa jeg igjen og den var forsatt svak, men positiv. Så jeg tok meg bryet og teste med cb og der var streken mer tydelig. Så hurra jeg er gravid:). Er i skyene akkurat nå og håper dette svangerskapet går som det skal. Blir nok ikke rolig før jeg har vært på tidligultralyd:)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Gratulerer :D her va testen negativ i dag :( så tr kommer nok i morgen :( men kan fremdeles havne her om det klaffer neste gang :) lykke til :) håper spiren klamrer seg fast :)


Prøver på nr 2 <3

<3 26.07.12 <3
 
Wii :) Gratulerer! Bra det kommer noen flere inn her, har vært litt ensomt :p

♡ ønsker en liten ♡
 
Gratulerer jeg testa i forigårs. 10 dpo svak positiv. I går fikk jeg gravid 1-2 ❤️❤️ endelig etter 9 pp pg første forsøk med biodronninggele og wild yam, garrantert at det virket!


Sent from my iPhone using BV Forum
Gratulerer så mye! Du har ikke lyst å fortelle meg hva bidronninggele og wildyam hjelper for?
 
9 dpo tror jeg, litt usikker om det stemmer helt. For syklusene mine er så forskjellige fra hver mnd.


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Hei! Gratulerer med positiv test! :) Når er foreløpig termindato? Jeg testet positivt på søndag, og foreløpig termin er 30.4. Kan fort bli mai, med andre ord. ;)
 
Gratulerer! Jeg testet positivt for 2 dager siden 11dpo , men veldig svakt. Håper på sterkere strek og ingen tr, så flytter jeg nok inn her snart jeg også:)

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app
 
Gratulerer!

Dette er første gang jeg er på babyverden, for i dag har jeg testet positivt for første gang! Foreløpig termin 1. mai.

Godt å ha noen å fortelle det til så tidlig :)
 
Vet egentlig ikke hva biodronninggele virker for, men det er et gammelt kjerringråd og mange anbefaler det hvis man prøver med nr 2. Wild yam virker for at egget skal feste seg. Hvis man har problemer fra før der egget ikke fester seg, skal WY virke. Det er veldig viktig at man tar biodr. fra tr til el, og WY etter el. Man må vite nøyaktig når el har vært! Man kan få i prodiktene på helsekost butikker eller på urtesentret.no


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Gratulerer :)

☆ Jente 2004 & gutt 2013 ☆
♡Liten spire 2015♡
 
Back
Topp