H
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
jeg får ingen ny hcg blodprøve jeg....jeg skal vente til 12 mars til ul. men ser på strimmeltesten min at jeg er gravid hvertfallskal ta ny i dsg ogdå.. Svar i morgen.. Men hvor mange hcg prøver er det vanlig å ta i starten???
Ååh... Jeg tar de hos fastlegen min, og de sier ingenting på det.. Har ikke tatt så mange g-tester da... Bare 3... Og de har blitt sterkere. Men den siste jeg tok var på søndag... Så håper den fortsetter å stige!!jeg får ingen ny hcg blodprøve jeg....jeg skal vente til 12 mars til ul. men ser på strimmeltesten min at jeg er gravid hvertfallden er nesten like sterk som kontrollstreken
og imorgen er jeg 5 uker på vei, hvis man teller fra uttak
![]()
Den fortsetter å stige vettuÅåh... Jeg tar de hos fastlegen min, og de sier ingenting på det.. Har ikke tatt så mange g-tester da... Bare 3... Og de har blitt sterkere. Men den siste jeg tok var på søndag... Så håper den fortsetter å stige!!![]()
Det er dumt at det skal gå utover deg da!Den fortsetter å stige vettuer dårlig kapasitet på lab hos fastlegen pga sykdom! teit men sant! så får ringe å høre igjen snart!
tja går ann å ringe dit kanskje...Det er dumt at det skal gå utover deg da!Kanskje hvis du bor i nærheten av et sykehus st du kan få rekvisisjon og ta det der?
hcg har steget
fra 21-118 på 4 dager
det var en bra stigning sa klinikken, så da prøver jeg å roe meg med det
![]()
Ja prøven hadde doblet seg til 240åssen gikk det i går? fikk du svar på flere prøver,
håper på gode nyheter, klem
JOHO! Så bra!Ja prøven hadde doblet seg til 240så det går sakte men sikkert fremover
blør ikke i dag
![]()