Jippi!!

Mamma til en skatt

Gift med forumet
It's gonna be May 2019
Har sovet i hele natt for første gang! Men han tullet litt i går da, ( flaske kl 22 og 07, å stod opp 09.30) men har gitt han grøt i to uker, men nå de to siste kveldene har jeg ikke gitt, han var veldig sur på fredags kvelden også, så spiste ikke grøt då heller. Å da sovnet han 18.30-00 fikk flaske og så sov han til 07.00 , skal jeg prøve noen flere netter uten grøt å se om han fortsatt sover rundt ?? Hva sier dere??

Vanskelig å si.. Skader vel ikke å prøve uten grøt noen dager:-) Men så utrolig deilig å endelig få sove hele natten:-)

Sendt fra telefonen min! <3Appen<3

Ja tror jeg skal prøve noen dager uten . Veldig deilig og sove ja:) mannen heilt sjokka idag, hehe. Har du ikke gitt han i natt??? Spørte han om, for han er sånn så ikke våkner en gang når han vil ha mat.

Ja tror jeg skal prøve noen dager uten . Veldig deilig og sove ja:) mannen heilt sjokka idag, hehe. Har du ikke gitt han i natt??? Spørte han om, for han er sånn så ikke våkner en gang når han vil ha mat.
Hihi:-) Her er det mannen som ga om natta før hun begynte å sove rundt;-)

Sendt fra telefonen min! <3Appen<3

Så deilig!! Jeg ville prøvd uten grøt. De skal kunne nære seg godt bare på melk frem til de er seks mnd.

Åh, så deilig:-) nei, det er ikke godt å si. Må nok bare prøve deg fram og finne ut hva som fungerer best. Kan ikke gi litt grøt også pupp da? Bare et forslag.

Får mme. Gir han det før jeg gir grøt. Men sover han rundt uten grøt trenger jeg ikke begynne med det før han er 6 mnd da?

Back
Topp