Jippi!!!

Gratulerer ;)

Så herlig :D Gratulerer med lillebror i magen!

Så flott og gratulerer med lillebror i magen :)

Gratulerer så mye med en liten guttebaby i magen :) Gleder meg bare SÅNN til det er min tur å gå på oul!! :D

gratulerer med en liten gutt i magen :-)

Gratulerer så mye med babygutt :) Jeg skal også på ultralyd på SUS i slutten av Mai, men er det sånn at du ser kjønnet klart og tydelig? Vi har bestemt oss for at vi ikke vil vite kjønnet før fødselen så jeg "håper" det går ann å ikke se det :)

Gratulerer så mye med en frisk liten lillebror i magen :) Og tre dager flytting av termin spiller ikke så stor rolle. Jeg ble flyttet tre dager med min første, men fødte fire dager før. Hvis du blir satt i gang når du er moden så har nå ikke terminen så mye å si uansett :) Må være betryggende å vite at du blir satt i gang når du har så lang reisevei :)

13 dager till min oul, begynner å glede meg skikkelig nå. Klarer ikke bestemme meg for om jeg har gutte- eller jentefølelse. Tror det må være en av hver :P

Gratulerer så mye med babygutt :) Jeg skal også på ultralyd på SUS i slutten av Mai, men er det sånn at du ser kjønnet klart og tydelig? Vi har bestemt oss for at vi ikke vil vite kjønnet før fødselen så jeg "håper" det går ann å ikke se det :)

Vi har ikke villet vite det de to andre gangene, og det har gått fint :) Med første såg vi midt i mellom beina, og tenkte vel det kunne være gutt, men fordi vi ikke er profesjonelle tenkte vi at det kunne jo være navlestrengen også.. Og for alt jeg vet kan det jo være det var den vi så ;) Lillebror gjemte seg godt så han var umulig å se om vi hadde villet, så det var jo veldig greit ;)

Det jeg mener er altså at det er lettere å se det supertydelig når man samtidig har fått bekreftelse på at det faktisk er det man har sett ;)

Back
Topp