I Magen ligger en perfekt, frisk liten lillebror!=) Termin ble satt fra 6. oktober til 9. så det er jo ikke så mye forskjell. Fikk også bekreftelse på at jeg blir satt i gang med en gang jeg er moden og de kan ta vannet mitt=) Kjempe glad i dag!=)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Takk=) Kjempe kjekk opplevelse! De har fått 3d ul på sus, så det var jo ekstra stas!=) Åh, så spennende! Lykke til! Har du en følelse på kjønn?
Åh, så moro! Aldri hatt 3d før. pokker at jeg skal til Haugesund og ikke sus altså hehe har en liiiiten jente feeling, så blir spennende å seTakk=) Kjempe kjekk opplevelse! De har fått 3d ul på sus, så det var jo ekstra stas!=) Åh, så spennende! Lykke til! Har du en følelse på kjønn?
Åh, så moro! Aldri hatt 3d før. pokker at jeg skal til Haugesund og ikke sus altså hehe har en liiiiten jente feeling, så blir spennende å se
Gratulerer så mye med lillebror i magen
Kjekt at alt så fint ut på oul 3 dager senere termin er ikke så ille da
Ja hadde jo vært det, men som du sier er det viktige at babyen er frisk og rask Ja kanskje det, har uansett tenkt meg på privat jeg og, må jo prøves Sigrids ja, hørt om d på bv før, kanskje vi skal teste det daSpennende altså! Veldig kjekt med en av hver da=) men bare ungen er frisk, så er det det viktigste!=) Kan jo hende det er 3d i haugesund også da.. Har bestilt hos sigrids ul i juli for 3d. Da skal storesøster få være med! HUn er super flink og kjempe hyggelig! bare et tips dersom dere som vil, skal på 3d ul i stavanger=)
Jeg er veldig glad for at jeg blir satt igang på termin om noe ikke skjer før hvertfall, den ventinga på slutten må være kjip! Hvorfor blir du satt igang straks du er moden?Takk!=) Nei, det tar jeg ikke så tungt=) Spesielt siden jeg vet at jeg sansynligvis ikke går over termin allikevel=)
Ja hadde jo vært det, men som du sier er det viktige at babyen er frisk og rask Ja kanskje det, har uansett tenkt meg på privat jeg og, må jo prøves Sigrids ja, hørt om d på bv før, kanskje vi skal teste det da
Jeg er veldig glad for at jeg blir satt igang på termin om noe ikke skjer før hvertfall, den ventinga på slutten må være kjip! Hvorfor blir du satt igang straks du er moden?
Ja, for min del er det betryggende å vite iallefall. Hadde styrtfødsel sist, og bor nå 2 timer fra nermeste sykehus, og det dersom det klaffer med ferja... Så det var grunn for igangsetting visst. Det eller hjemmefødsel. Hehe.