Jippi :-)

Chaney

Flørter med forumet
Endelig min tur til ultralyd :-) skal nå på mandag etter jeg ringte sykehuset for å høre om når jeg fikk time :-) hadde blitt satt opp den 23. Januar men etter en kort samtale med jordmora og ho mistenker tvillinger får jeg komme nå på mandag :-) Både gruer og gleder meg.... Har litt panikk for tvillinger siden jeg har 5 barn fra før :-) Men det blir deilig å få bekreftet om det er en eller to :-) SPENT :-)

Oi, fem fra før! :) Ikke ofte man hører at noen har såpass mange barn :) Får du mange teite kommentarer om det? Min beste venn er en av 8, så herifra får du bare teite spørsmål som ikke er stygt ment :)

Jeg skal forresten på ultralyd nå på onsdag med min første, spennende!! :) Er det fortsatt like spesielt? :)

Så spennende! Håper du på tvillinger eller er du mest redd tanken? Hvor gamle er de andre?

He he :-) ja ikke alle som tror jeg har 5 unger. Mange sier å herrgud,du ser ikke sånn ut! :-) hvordan skal man se ut når man har 5 da? ;-) Er vel helt normal :-) 1.70 høy og vanligvis ca 60 kg. Min eldste er gutt 21,jente 17,jente født 04, gutt født 06 og gutt født 08 :-) så dette er definitivt siste ;-) synes det er like spennende nå, uansett om jeg har flere enn de fleste :-) Jeg har litt panikk for at det skal være to, men mamma har toeggede tvillinger, så jeg vet jo at det ikke er noe problem :-) men håper på en :-)

Såpass spredte barn ja! :) Hvor gammel er du da? Mamma fikk meg da hun var nesten 43, men hadde kun en fra før og han er 17 år eldre enn meg ;) Attpåklatt kan man si ;)

Åj så spennende. :D Håper alt står bra til med lille inni der, eller lillingene. :D
5barn er sprekt, har selv 3 og venter 4. Spent på om det blir stor forandring.

Jeg er fylt 41 :) ser skikkelig mye ut når jeg skrev det :D he he :D er heldigvis bare et tall :D ja, da ble du jo en liten attpåklatt etter 17 år, men det var nok superkos for bror din <3 tusen takk :) får oppdatere her på mandag om hva ultralyden viser :D

Ja, det må du gjøre!

"Alle" kvinner i min familie (i generasjonene før mamma) fikk barn i 40åra, så er visst en fertil gjeng! Jeg har selv lyst på en attpåklatt etter vi er "ferdige" med denne og kanskje en til... Jeg føder gjerne, men å gå gravid syns jeg er slitsomt...

41 er bare et tall, man er ikke eldre enn man føler seg! :)

:-) Har et vennepar som prøver å bli gravide og de lurte på HVA gjør du.... :D næhhhh...sex.... ;-) Enig med deg :-) å gå gravid er tyngst...fødselen går helt greit uansett om ingen graviditeter eller fødsler er like :-) syns du skal satse på flere ja :-) har du noen fra fra før :-) Ja heldigvis bare et tall :-) Mamma sier man ikke er voksen før man innrømmer at man er barnslig ;-) huff jeg finner på mye rart og får ofte høre: hærregud mammæ! He he :-D

Haha, enig med mammaen din! :)

Ja, har en gutt født i 09. Så dette er andre. Er "bare" 30 så har mange fine forhåpentligvis fertile år foran meg. ;) Sa da jeg var yngre at jeg skulle ha 5 unger, men er usikker nå... Tror ikke jeg er ferdig etter to i allefall! Mannen vil vel helst være ferdig nå... Vi får se hva fremtiden bringer!

Oi så morro! :) "Planen" min er og få denne ungen nå, kaaaanskje en tredje også en appåklatt når jeg blir voksen! Hehe, merkelig og være snart tobarnsmor og se på seg selv som en snørrunge. :p

Får krysse fingrene for at det bare er en inni der da, men du virker da som du hadde takla to også ;)

Snørrunge :-) he he :-) det er du vel alldeles ikke :-) men det er godt å ikke være så sabla særiøs :-) tror ungene er mer fornøyd med at man er leken og ikke tar seg selv så høytidelig :-) du er nok ei fantastisk mor :-) Satser på en, men takler to uten problem :-) må bygge på huset uansett eller kjøpe et nytt :-)

Back
Topp