Jippi

Aleksing

Elsker forumet
*MIA*
Påskeliljene 2022 ❤️
Da er jeg tilbake fra ultralyd, etter å ha forberedt meg på det veste  var det litt av en overraskelse når legen sier "her er det et lite foster med bankende hjerte" Legen mente det kunne ha vært tvillinger, så blødningen var at den ene gikk til grunne. Det er jo selvsagt litt trist, men det viktigste er at en bestemte seg for å bli igjen 

Jeg hadde ikke bomma på datoen heller, jeg er ca 8 uker på vei.. Så dette er jammen en god dag

Gratulerer! Så moro 

Gratulerer så masse. d var jo kjempe gode nyheter

Gratulerer!

Gratulerer og lykke til videre

Aleksing skrev:
Da er jeg tilbake fra ultralyd, etter å ha forberedt meg på det veste  var det litt av en overraskelse når legen sier "her er det et lite foster med bankende hjerte" Legen mente det kunne ha vært tvillinger, så blødningen var at den ene gikk til grunne. Det er jo selvsagt litt trist, men det viktigste er at en bestemte seg for å bli igjen 

Jeg hadde ikke bomma på datoen heller, jeg er ca 8 uker på vei.. Så dette er jammen en god dag

Hei Aleksing,

Gratulerer, akkurat det samme skjedde meg
På julaften fikk jeg en kjempeblødning som stoppet etter et par timer, så jeg ble lei meg og tenkte at dett var dett. Ringte ikke legevakten da jeg skulle til legen i romjula uansett, det hadde jo stoppet å blø. Alle graviditetssymtomper forsvant og jeg følte meg ikke lenger gravid.

Gjett hvem som fikk sjokk da gynekologen tok innvendig ultralyd for å se om det var rester igjen (han trodde også at jeg hadde mistet) så sa han: jeg tror du må se litt på skjermen her, her er det et bankende hjerte...

Gjett om jeg fikk sjokkemoticon

Han så rester etter en blødning som han antok hadde vært en tvilling, men at den som var igjen så fin ut.

Så vi får satse på at alt går greit i ukene fram til uke 12 (som er neste milepæl)

Gratulera! Så kjekt!

Gratulerer:) Regner med det er en deilig følelse:)

Tusen takk Tror det er den beste følelsen jeg noen gang har opplevd Å gå fra å være helt sikker på at barnet er borte til å få beskjed om det lever i beste velgående var helt fantastisk ja, nå er det bare å krysse fingrene for at 12 uker kommer fort.

gratulerer

Gratulere! :)

Gratulere

Må vær en utrolig lettelse.

Lykke te videre..!!

sawyer83 skrev:
Gratulere

Må vær en utrolig lettelse.

Lykke te videre..!!

Back
Topp