jippi!!

niña

Forelsket i forumet
ble ikke innlagt i dag![:)]
og sist men ikke minst, den 19. april kommer guttene mine til verden. Det er bestilt keisersnitt og om en uke blir jeg mamma[:D]

Åååå, så gode nyheter!! Dette er velfortjent!! Du er ufattelig heldig som har nurkene i armene 19.april allerede!! Lykke til[;)]

så koselig!!! knøtta dine vil då dele bursdag med meg[:D]

Så hyggelig da, ikke mange dagene igjen til det[:)]

ORIGINAL: Bøllefrøet 16.05.07

Åååå, så gode nyheter!! Dette er velfortjent!! Du er ufattelig heldig som har nurkene i armene 19.april allerede!! Lykke til[;)]

Signerer[:D] Så deilig å vite, men du har jo holdt ut bra lenge med to[;)] 

signerer- kjempe heldig er du [:)]
ORIGINAL: Bøllefrøet 16.05.07

takk[:)]. jeg greier ikke gjøre annet en å smile, er så glad for at de snart er her, får tårer i øynene bare jeg tenker på det!!

[;)]*litt misunnelig ja* [;)][:D] Tenk at du snart har de i armene dine! Den siste uka har jeg tenkt så mye på det, hvordan det blir osv...Det nærmer seg jo med stormskritt og begynner å gå opp for meg hva som skal skje...Det har liksom vært litt uvirkelig[8|] Men jeg gleder meg så sykt mye nå[:D][:)]

Ja, jeg skal love deg at de neste ukene fremfor deg går kjempe fort!! jeg trodde det ikke skulle bli det, men er nok for at nå begynner du snart med kontroll en gang i uken og eneste de snakker om da er fødsel osv.. vet du om det blir KS eller vaginal fødsel?

åhh, så gøy da!! nå er det ikke lenge til du blir mamma[:D]

jabbadabbaduuuuu, fantastisk [:D]

jeg? nei, jeg har ikke bursdag da..

ååååååååå så bra...[:D][:D]
gratulerer så masse[:D]!! jeg kjenner meg misunnerlig altså[;)][:)][:D]

ååååå [:D] for en spesiell nyhet å få kan jeg tenke meg...om en uke skal du bli mamma liksom...

Gleder meg til å se bilder av de [:D]

Oioioi!! Gratulerer så mye! SÅ spennende å vite når de kommer[:)][:)]

ORIGINAL: Pivi

Oioioi!! Gratulerer så mye! SÅ spennende å vite når de kommer[:)][:)]

signerer[:D]

Så flott at du ikke ble lagt inn. Og tenk.... bare en uke igjen til du sitter der med de to vidunderene dine. Ønsker deg masse lykke til[:D]

Å så fint at du får enda litt tid hjemme ! Gratulerer med at du har fått vite datoen [:D]
Jeg syns du har gjort en super jobb som har klart deg over den magiske 37 ukers grensen , det er vel ikke så mange med tvillinger som klarer det ?!

Back
Topp