Nitho Elsker forumet 14 Mar 2007 #1 Nå har jeg fått bestilt meg dansedrakter. og jeg gleder meg sånn til jeg får dem.. [:D]
L LaOna Betatt av forumet 14 Mar 2007 #4 wuhuu[:D] Du må for all del ikke finne på å skrive hvor mye du betalte altså.. elelr kanskje det er lov siden du skrev jippi og ikke ops[:D][;)]
wuhuu[:D] Du må for all del ikke finne på å skrive hvor mye du betalte altså.. elelr kanskje det er lov siden du skrev jippi og ikke ops[:D][;)]
Nitho Elsker forumet 14 Mar 2007 #5 ORIGINAL: LaOna wuhuu[:D] Du må for all del ikke finne på å skrive hvor mye du betalte altså.. elelr kanskje det er lov siden du skrev jippi og ikke ops[:D][;)] Hehe..[:D] Jeg tenkte faktisk på det.. Skal verken skrive obs eller pris... [:D][:D][:D]
ORIGINAL: LaOna wuhuu[:D] Du må for all del ikke finne på å skrive hvor mye du betalte altså.. elelr kanskje det er lov siden du skrev jippi og ikke ops[:D][;)] Hehe..[:D] Jeg tenkte faktisk på det.. Skal verken skrive obs eller pris... [:D][:D][:D]
Nitho Elsker forumet 14 Mar 2007 #6 ORIGINAL: Nahemah Den hvite var kjempefin. Kan jeg spørre om hvor i akershus du kommer fra?[:D] Nes komune. [:)] Gikk på Stømmen vg da. (1995-96)
ORIGINAL: Nahemah Den hvite var kjempefin. Kan jeg spørre om hvor i akershus du kommer fra?[:D] Nes komune. [:)] Gikk på Stømmen vg da. (1995-96)