Jippi!

Lunah83.

Elsker forumet
Jeg har en god del mat-allergi (de fleste frukter; bl.a eple, fersken, plomme, nektarin, pære, kiwi, nøtter for å nevne noen), men vet dere hva? Jeg hadde så forferdelig lyst på pærer på fredag! Derfor kjøpte jeg meg bare for å prøve om det går bra (lenge siden jeg har spist det, siden jeg blir tett i halsen og får pustebesvær når jeg spiser noe jeg ikke tåler etc). Og det går bra!!! Så utrolig herlig! Ikke verst å ha kick på frukt og grønnsaker [:D] Før jul gikk det i mandariner, appelsiner, gulrot og druer. Etter jul har det gått i druer og appelsiner. Og nå greier jeg å spise pærer! Herlig! Jeg er så glad!

Så bra[:D][:D][:D]

Ja, svangerskap gjør mye rart med kroppen. Alle mine ledd var dekt av psoriasis da jeg ble gravid. Men etter å ha vært gravid i noen uker var alle flekker borte! Og siden har ingen sett dem![:D]

Så fint da. Får indrerlig håpe det fortsetter[:)]

ORIGINAL: Catrine2

Ja, svangerskap gjør mye rart med kroppen. Alle mine ledd var dekt av psoriasis da jeg ble gravid. Men etter å ha vært gravid i noen uker var alle flekker borte! Og siden har ingen sett dem![:D]

ÅÅÅ!!! Kan tenke meg det er herlig!!![:D][:D][:D]

Skulle virket på bestefedre sin psoriasis også[;)] (en venninne venter sin første nå, far hennes har mye psoriasis-problemer[:(])

Ja, ikke sant?! Det må jo være fordeler med å være tung og gravid også [:D]

Det får jeg sannelig håpe! Og blir ikke skuffet om jeg kan spise pærer ETTER fødselen også [:D]

Så flott da ! Håper at det blir mye pærer på deg framover !

Back
Topp