Jippi

Reinbue

Forumet er livet
I dag hadde jeg muntlig eksamen i pedagogikk. Jeg har jo vært så lite motivert til skolen i det siste, og har ikke lest noen ting, før i går. Da satt jeg til klokken halv tolv. Og gjett hva jeg fikk i dag!!!!!?!?!?
Jeg fik B!!!!!!!!!!!!!!!!!
Jeg var den beste blant de 4 som hadde eksamen innen første pausen :) Jupppi... jeg er flink !

flink du er, grattis snuppa...

Grattis!! Så flink du er!![:D][:D][:D] Sikkert godt å være ferdig...

Gratulerer [:D] Kjempe flink!!

Gratulere så masse!!

Imorgen skal jeg i ilden. Så er det FERIE!! [:)]

tusen takk dere.
jeg ble så overraska. Jeg bare ropte ut: TULLER DERE?? Jeg trodde jeg kom til å få en D eller en E!

ORIGINAL: Tjukkaaa

Neih så bra!!! Flinke flinke! grattis med en flott B[:D]

[:D]

GRATULERER!!!!!!!!!

så bra!

du er knall flink[;)] ikke litt motivert til å fortsette ut våren affal[;)] ? tror du hadde blitt en knall god lærer[;)]

ORIGINAL: chrichri

GRATULERER!!!!!!!!!

så bra!

du er knall flink[;)] ikke litt motivert til å fortsette ut våren affal[;)] ? tror du hadde blitt en knall god lærer[;)]

jo, jeg har vel så og si bestemt meg til å bli ferdig med elevkunnskap også. da har jeg bare 120 stp igjen, med hva som helst jeg vil (skolerelaterte fag)

Grattis!!! Så bra!!! Pedagogikk kan man jo alltid ha bruk for uansett hva du bestemmer deg for å gjøre. Men må si at da du begynte på lærerskolen tenkte jeg "Det tror jeg hun passer veldig godt til!". [:)]

Jeg har jo alltid tenkt at jeg passer til å være lærer, men på en måte ikke. jeg tror jeg er usikker på meg selv, og at jeg er litt redd for alt ansvaret

ORIGINAL: Reinbue

Jeg har jo alltid tenkt at jeg passer til å være lærer, men på en måte ikke. jeg tror jeg er usikker på meg selv, og at jeg er litt redd for alt ansvaret

Sånn tenkte jeg mange ganger også under utdanningen [:)] Men husk at det er rom for utrolig mange forskjellige typer lærere. Jeg er f.eks mye mer beskjeden og rolig en den "typiske" lærer, men koser meg veldig i jobben selv om. Man kan fint ha kustus på barna selv om man er rolig, har jeg funnet ut. Det er jo et stort ansvar, men jeg tenker ikke lenger på det hele tiden, man venner seg bare til det [:)]

FLINKA!!

ORIGINAL: MeMyself

Grattis!! Så flink du er!![:D][:D][:D] Sikkert godt å være ferdig...

ORIGINAL: KathMor

FLINKA!!

Back
Topp