JIPPI!!

majea

Glad i forumet
Fikk akkurat telefon fra de som skal levere vogna om at de kommer med den imorgen mellom kl 08 og 14 [:D]Gleder meg som en liten unge til å få den![:)] Det er 1 uke siden vi bestilte den fra Nederland, så det har gått ganske fort! Dessuten har vi spart menge tusen på den!Hva er vel bedre enn det når man skal ha så mye annet utstyr og i tillegg til to[;)] Vi har vært heldige uansett, det er svigers som skal betale vogna og de hadde regnet med at vi måtte ut med ca 10000,- som den koster her i Norge! Så de sa vi skulle få litt ekstra siden vi var så flinke å fant den samme vogna til den prisen![:D]Da blir det mer shopping!!

Å så gøy.. håper dere blir fornøyd da[:D]

Såå moro [:)] fra hvilken side eller sted har du bestilt fra der? Og hvordan vogn?
Jeg har nettop bestilt Emmaljunga smart duo combi fra sverige jeg, håper den kommer snart [:)] sparte halve summen nesten...ikke dårlig [:)]

Jeg har bestilt TFK twinner twist fra Nederland! Bestilte på www.babyjungle.nl[:)] Åh, som jeg gleder meg....
Vi bor i 4.etg uten heis og disse folka som leverer varer, pleier vanligvis ikke å bære de helt opp....[:(]Og jeg som ikke får lov eller klarer å bære 20 kg opp disse trappene da....[:'(]Spurte om de kunne hjelpe til, men det fikk bli opp til sjåføren som kommer med varene, jeg sa ihvertfall ifra at jeg er gravid med tvillinger og at jeg trenger hjelp!! Så da er det bare å vente å se...

ORIGINAL: jealie24

Såå moro [:)] fra hvilken side eller sted har du bestilt fra der? Og hvordan vogn?
Jeg har nettop bestilt Emmaljunga smart duo combi fra sverige jeg, håper den kommer snart [:)] sparte halve summen nesten...ikke dårlig [:)]

Var det en nettbutikk du bestilte fra? Har du en nettadresse? Kunne nemlig tenkt meg å gjøre det samme...

ORIGINAL: maiblomst

Var det en nettbutikk du bestilte fra? Har du en nettadresse? Kunne nemlig tenkt meg å gjøre det samme...

http://www.g-knapp.se/

Det står at de ikke sender, at du må i butikken å hente. Men gikk visst an å bestille likevel. Men da må du betale frakt og toll, og det er ca tusen kr til sammen. Men uansett så sparer du flere tusen på å gjøre det slik da [:)]

ORIGINAL: maiblomst

http://www.g-knapp.se/

Det står at de ikke sender, at du må i butikken å hente. Men gikk visst an å bestille likevel. Men da må du betale frakt og toll, og det er ca tusen kr til sammen. Men uansett så sparer du flere tusen på å gjøre det slik da [:)]

Mannen min er i Sverige mange ganger i mnd, så det lar seg vel gjøre med frakten [:)] Takk skal du ha... Må sjekke ut dette!!!

ORIGINAL: majea

Jeg har bestilt TFK twinner twist fra Nederland! Bestilte på www.babyjungle.nl[:)] Åh, som jeg gleder meg....
Vi bor i 4.etg uten heis og disse folka som leverer varer, pleier vanligvis ikke å bære de helt opp....[:(]Og jeg som ikke får lov eller klarer å bære 20 kg opp disse trappene da....[:'(]Spurte om de kunne hjelpe til, men det fikk bli opp til sjåføren som kommer med varene, jeg sa ihvertfall ifra at jeg er gravid med tvillinger og at jeg trenger hjelp!! Så da er det bare å vente å se...

Vi fikk den på døra ihvertfall - og den er ikke av de største, så om han var LITT gentleman han som leverte så fikk du den nok på døra[;)][:D]

Back
Topp