JIPPI!!!

Snart 4 <3

Glad i forumet
Vi har også kjøpt oss rekkehus [:D][:D][:D]
Solgte leiligheten vår for 2 uker siden, og kjøpte oss ett rekkehus rett opp i veien her [8D] Vi må være ute av leiligheten 1.nov og flytter ikke inn i rekkehuset før i februar 2011 ,men men [;)] Finner ut av det.

Det er helt nye og begynner bygging i septemper[:D] Vi skal gjøre litt mere inne enn sånn det er nå ,men trur det blir veeeldig bra [:D]

Her er det:

http://www.eiendomsmegler1.no/em1/Handlers/EIME/Bolig.aspx?EstateID=437693&source=rp&ContainerID=17560

Gratulerer så mye med ny bolig! Så jo fint ut på tegningene. Skjønner du er glad[:)]

Gratulerer så mye til dere også[:D][:D][:D]
Herlig er det ikke?
Her har dagen vært helt topp!
Vi må være ute av leiligheten 1.oktober, og overtar rekkehuset om ca 2,5 uke. Så må vi bare pusse opp og kjøre på!
Skal bo en liten stund hos svigers, men håper vi blir raskt ferdig med oppussingen!
Dere finner nok ut av det dere også:D

Gratulerer! [:D]

Gratulerer så mye[:D]

Så herlig at det ordnet seg![:D][:D]Gratulerer så masse! så jo kjempe bra ut det der![;)]

Det så jo kjempe fint ut! Gratulerer så masse [:D] *misunnelig* [8D]

ORIGINAL: Amy09

Gratulerer så mye med ny bolig! Så jo fint ut på tegningene. Skjønner du er glad[:)]

Ja, så det på facebook.. så morro! Så kjempe fint ut da. .blir spennende å se det ferdig resultatet!

Gratulerer![:D]

Gratulerer[:)] så fint det ser ut :)
Skal selv flytte til rekkehuset vårt snart, gleeeder meg :D må flytte før 1 oktober.

Åååå, nå ble jeg glad på dine vegne! Så deilig å bli kvitt leiligheten da [:D] Gratulerer!
Gleder meg til innflytningsfest [:D][:D][;)]

gratulerer! Det så kjempefint ut!

ORIGINAL: Marie__

Grattis...Ser kjempe flott ut[;)]

ORIGINAL: Mari87

Så herlig at det ordnet seg![:D][:D]Gratulerer så masse! så jo kjempe bra ut det der![;)]

ORIGINAL: Amy09

ORIGINAL: Minismurf

Åååå, nå ble jeg glad på dine vegne! Så deilig å bli kvitt leiligheten da [:D] Gratulerer!
Gleder meg til innflytningsfest [:D][:D][;)]

OOOOOOOH Yeah! *DansDansDans*

Takk alle sammen [:D] Nå tegner vi kjøkken og koser oss for alle penga [8D] hehe

Back
Topp