Jippi...

Gratulerer så mye

ORIGINAL: hero

Gratulerer så mye

Me too [:D] våknet opp litt bekymra jeg da.. Fått litt blødninger.. Akkurat som helt i begynnelsen på mensen.. Men prøver å tenke at det ikke er noe å bekymre seg for..  

Ja, jeg synes tiden går kjempe fort, ukene bare flyr avgårde... ikke lenge igjen til november gitt... eller er det bare meg som er opptimistisk??[8D]

Nå har jeg vært gravid 2 ganger før,å har 2 å henge fingrene i, kan vel være derfor jeg syns tiden flyger avgårde [;)][;)]

wee Grattis med 9 uker vennen[:D][:D] Og til dere andre og[:D]

selv syns jeg tiden går saaaaakte, jeg vil ikke at november skal komme så fort, for er overhode ikke klar for en liten en til enda, men gleder meg bare til 2 trimester og at man slipper alle disse bekymringene. [:D] men syns tiden går så fort for alle dere andre, mens jeg står stille. [>:]

Gratulerer med 9 uker![:)]

Jeg synes også at tiden både går sakte og fort. Når jeg tenker etter antall uker så synes jeg det har gått fort, men synes nå det går sakte mot enden av 12 ukeren [;)]

Blødningene mine har også så og si stoppet opp. Ringte legevakta og ble beroliget av dem [:)] flinke de..

Gratulerer med 9 uker! er selv 10 uker i dag! [:D][:D]

Gratulerer med 9uker[:)][:)][:)][:)]
Nærmer seg slutten på 1.tri da, er 9 uker i morra selv, gla for hver uke som går og man kommer nærmere nov[:)][:)][:)][:)]

Gratulerer så mye

Gratulerer så mye

Back
Topp