Jippi! Uke 12!!!

goldpen

Nybakt tobarnsmor bosatt i Oslo
Så deilig å være kommet til uke 12! Skal på ultralyd på onsdag, og klarer liksom ikke helt å slappe av før jeg har sett at alt er bra inni magen min da. Har plutselig vært litt kvalm igjen i går og litt i dag. Har jo vært SÅ lite plaga med kvalmen i forhold til enkelte andre her. De siste par ukene har jeg nesten ikke merket noe til kvalmen, men i går kasta jeg opp en gang. Jaja, jeg klager ikke, altså. Bare funderer litt over hva det betyr. Jeg velger å ta det som et tegn på at jeg fortsatt er gravid... Huff, er det flere som er så nevrotisk som dette? Gleder og gruer meg til onsdag. Kryss fingrene for meg, jenter!

Gratulerer med 12 "magiske" ukene!!!!!

Skulle ønske det var meg!
Skjønner hvordan du har det ja,
skal bestille en ekstra UL snart jeg også.
Hvis kvalmen plager deg, kan ett tips være å kjøpe sånne akupressur-armbånd mot kvelme på apoteket.
De ser ut til å ha hjelpet meg hvertfall

Krysser fingrene for deg, og for alle andre her[:D]

Gratulerer med 12 uker! Må være godt å ha kommet dit. Selv er jeg der på onsdag, gleder meg[:D]

Gratulerer så mye!!!!

gratulerer!! eg er rett bak deg!!!!

ORIGINAL: goldpen

Så deilig å være kommet til uke 12! Skal på ultralyd på onsdag, og klarer liksom ikke helt å slappe av før jeg har sett at alt er bra inni magen min da. Har plutselig vært litt kvalm igjen i går og litt i dag. Har jo vært SÅ lite plaga med kvalmen i forhold til enkelte andre her. De siste par ukene har jeg nesten ikke merket noe til kvalmen, men i går kasta jeg opp en gang. Jaja, jeg klager ikke, altså. Bare funderer litt over hva det betyr. Jeg velger å ta det som et tegn på at jeg fortsatt er gravid... Huff, er det flere som er så nevrotisk som dette? Gleder og gruer meg til onsdag. Kryss fingrene for meg, jenter!

Hehehe..nei, jeg melder meg inn i nevrose-klubben!!

GRATULERER!

Har også nådd mine 12 magiske fullgåtte uker idag!!

Var på UL på fredag og lurte på nurket, og h*n så frisk og fin ut, og beveget seg masse:-)

Gratulerer så mye, Nå kan du slappe av og nyte det uten for mange bekymringer[;)]

Gratulerer! Må være bra godt å ha kommet dit[:)]

Grattis med vel overstått 12 uker[:D][:D]. Gleder meg til vi også er der. En liten milepæl det er godt å passere[:D]

gratulerer så mye!! gleder meg til jeg er 12 uker på vei! :) jeg føler jeg nærmer meg med stormskritt da! :)

Eg også har nådd 12 veker no! Herlig! men har faktisk hatt aukande kvalme dei siste dagane, so sitte med eit knekkebrød klar i handa heilt tida. Det er det einaste som hjelpe mot kvalmen min. Ellers er det lenge til UL, 2 august, og må mest sannsynleg utsette den pga eit kurs.. ikkje glad for det! Men skal til legen å høyre hjertelyden i slutten av denne mnd - gledar oss veldig til det!

Back
Topp