Jippi! Skjult forum!

Da tar jeg kveld, de som har sendt melding og som oppfyller kravene står på vent hos forumansvarlig og vil mest sannsynlig få tilgang mandag :) Jeg vil prøve å svare utover dagen i morgen, men størsteparten av jobben vil jeg gjøre etter klokka er sju :)

Jeg fikk heller ikke trykket på navnet fra mobil, men klare det ved å trykke på et av innleggene til Minimjau - trykke på de tre prikkene og "Start a convo with", da fikk jeg sendt melding:)

Må vente til jeg har vært medlem en mnd :)

Ps; dere som har fått tilgang men ikke kan se skjult forum må logge ut og inn for at detskal dukke opp! ;)

Jeg forsøkte å logge inn og ut av appen, men det fungerte ikke. Gikk så inn på forumet via nettleseren på mobilen, der var det tilgang, satte på å følge forumet og vips dukket det opp også på appen:)

Er det slik "dagbok-tråd" inne på det skjulte forumet?
Kunne likt å skrevet...men...vil helst ikke at det isåfall skal være "offentlig"...

Jeg prøver å trykke på brukeren din for å sende deg privat melding Minimjau, men jeg får ikke lov til å trykke på deg? :P

Er det slik "dagbok-tråd" inne på det skjulte forumet?
Kunne likt å skrevet...men...vil helst ikke at det isåfall skal være "offentlig"...
Ja, mener det er det

Jeg måtte lage meg ny bruker fordi den "glemt passord" funksjonen ikke virket, hverken til mobil eller mail.. må jeg da vente til denne brukeren er 1 mnd? Selv om jeg egentlig har hatt bruker her i flere år?

Jeg måtte lage meg ny bruker fordi den "glemt passord" funksjonen ikke virket, hverken til mobil eller mail.. må jeg da vente til denne brukeren er 1 mnd? Selv om jeg egentlig har hatt bruker her i flere år?

Send pm til Tilgangsansvarlig og spør... :)
Tvi-tvi

Går det an å se hvor mange innlegg som er skrevet i forumet?
Du kan ikke se hvor mange innlegg i de ulike forumene, bare totalt hvor mange innlegg du har på BV (på profilen din). For å vite om du fyller kravet til skjult forum så kan du be Minimjau sjekke, da hun er ansvarlig for det skjulte forumet og har oversikt over innlegg. :)

Synes ikke det er tungvint med to forum forresten. Den skjulte gruppa er inne på selve terminforumet, den vises på samme liste som "bilder" og "dagbøker" helt på toppen. :)

Du kan ikke se hvor mange innlegg i de ulike forumene, bare totalt hvor mange innlegg du har på BV (på profilen din). For å vite om du fyller kravet til skjult forum så kan du be Minimjau sjekke, da hun er ansvarlig for det skjulte forumet og har oversikt over innlegg. :)

Synes ikke det er tungvint med to forum forresten. Den skjulte gruppa er inne på selve terminforumet, den vises på samme liste som "bilder" og "dagbøker" helt på toppen. :)
Åå trodde man måtte "logge" inn en helt annen plass på en måte jeg..men da er det jo greit ;)

Dere kan også sende melding til meg om tilgang, men venter på instruksjoner om hvordan legge dere til.

Dere må selv sjekke om dere har nok innlegg ved å telle antall innlegg i september 2016 ved å sjekke på profilen deres. Dette for at vi ikke skal få for mange meldinger fra de som ikke har tilgang enda.

Jeg sniker litt :p

For å sjekke antall innlegg kan dere bruke denne søkefunksjonen:
http://forum.babyverden.no/search/

Skriv inn nicket deres og huk av for aktuelle termingruppe og søk, da kommer det opp hvor mange innlegg dere har :) mye enklere enn å telle manuelt ;)

Obs! Er dere inne via app vil den automatisk huke av for hele forumet, så dere må trykke vekk den først (ligger øverst av alternativene som kommer opp) :)

Back
Topp