Jippi! Skjult forum!

Lurepus

Gift med forumet
VIP
Himmelbarn
Desemberskattene 2014
Desemberskatter 2016
Januar 2017
❤️ Augustlykke 2020 ❤️
Da er skjult forum oppe å går! :D

For å få tilgang må du:
  • Du må ha laget deg et nick
  • Du må stå oppført på terminlisten
  • Du må ha skrevet minimum 50 innlegg i termingruppen (svar på tråder teller også som innlegg.Du sjekker lett dette ved å klikke deg inn på profilen din, så "se alle innlegg" og deretter telle hvor mange du har i denne gruppen. ikke send forespørsel til tilgangsansvarlig før du VET at du har over 50 innlegg)
  • Du må ha vært medlem på BV i minimum 1 måned.

Har du oppfylt alle disse kriteriene kan du sende en melding til meg så vil du få tilgang til skjult forum! :D

OBS! Jeg vil kun svare på PM! Ikke på innlegg på veggen eller i tråder på forumet! :)

Jeg prøver å gå inn på profilen din for å sende melding, men får beskjed om at "this uker does nothing exist"...

User *

"this user does not exist"

Jeg prøver å gå inn på profilen din for å sende melding, men får beskjed om at "this uker does nothing exist"...
Å? Så rart... Skal sende deg en melding jeg sånn at du finner meg :)

Hahaha da blir jeg nødt til å vente en uke til før jeg kan melde meg inn :P Selvom jg har godt over 100 innlegg her inne nå ;)

Jeg finner ikke det skjulte forumet jeg. Sjekket under avataren min og "skjulte grupper", men ingenting der.

Har blitt lagt til..

Jeg finner ikke det skjulte forumet jeg. Sjekket under avataren min og "skjulte grupper", men ingenting der.

Har blitt lagt til..
Man ser det ikke før man har fått godkjenning:)

Man ser det ikke før man har fått godkjenning:)

Jeg er godkjent, men må vente på at forumansvarlig gir tilgang visst... Jeg leste ikke godt nok ;) Er jeg heldig blir det i dag..

Har blitt lagt til..
Så rart! Fikk melding om at du hadde fått tilgang med forumansvarlig. Du og happynow fikk tilgang samtidig, og happynow er inne på skjult

Jeg har sendt melding om det Beth, så håper jeg det ordner seg :) De fleste vil nok få tilgang mandag :)

Har blitt lagt til..
Er du inne fra mobilen? Hos meg ligger det helt øverst når du går inn på terminforumet, sammen med "våre bilder" og en tråd til :) Vanskelig å forklare :(

Er du inne fra mobilen? Hos meg ligger det helt øverst når du går inn på terminforumet, sammen med "våre bilder" og en tråd til :) Vanskelig å forklare :(

Er på vanlig pc, hos meg står det bare ""Våre bilder" og "våre dagbøker".

Er på vanlig pc, hos meg står det bare ""Våre bilder" og "våre dagbøker".
Jeg ser at du ikke har fått septemberforumlogoen under avanteren din og, så her har det skjedd noe... Men har sendt melding, så det vil ordne seg :D

Jeg ser at du ikke har fått septemberforumlogoen under avanteren din og, så her har det skjedd noe... Men har sendt melding, så det vil ordne seg :D

Takk skal du ha :happy093

Back
Topp